امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

فرار های علیپور برای شکست ایرانجوان+تصویر

یاران سبز: لیگ دسته اول جوانان کشور هفته دوم خود را با دومین پیروزی شاهین بوشهر در گروه جنوب پشت سر گذاشت. دیرار حساس و سنتی دو تیم شاهین و ایرانجوان بوشهر خیلی ها را به ورزشگاه شهید بهشتی کشاند تا بعد از مدتها شاهد رقابت یکی از قدیمی ترین داربی های کشور باشند. داربی که بوشهر را به دو قسمت تقسیم کرده است. در این دیدار دو تیم با فشار روانی بسیار زیادی پا به میدان گذاشتند. شاهین با سرنوشتی کاملا نامعلوم و پیچیده و ایرانجوان با جیبی کاملا خالی دیدار خود را آغاز کردند. در نیمه نخست این دیدار دو تیم فوتبال برابری را به نمایش گذاشتند که از حادثه هم به دور بود. در نیمه دوم شاگردان مسعود احمدی از جناح چپ خود به دروازه ایرانجوان نزدیک شدند. این تیم ابتدا با ضربه حسین غریبی گل اول این دیدار را به ثمر رساند . این گل شوک عجیبی را بر بازیکنان ایرانجوان وارد کرد و لحظاتی بعد محمد علیپور فرار خود را به گل دوم شاهین تبدیل کرد. عادل بلام زاده برای کنترل تیم خود تلاش زیادی انجام داد اما حساسیت بازی شاگردان این مربی را کاملا بهم ریخته بود و همین موضوع باعث شد تا محمد علیپور بار دیگر دفاع و دروازه بان این تیم را مغلوب خود کند و سومین گل شاهین را هم به ثمر برساند. ایرانجوان بعد از این گل بازی بهتری را انجام داد و با ورود زنده پی چهتلی جناح راست ایرانجوان تقویت شد و ایرانجوان حملات خوبی را از جناح راست خود انجام داد که حرکت زنده پی چهتلی در درون محوطه جریمه و به دست آوردن یک ضربه پنالتی حاصل همین حملات بود. ضربه پنالتی را جواد عالی پوری نتوانست به گل تبدیل کند تا این دیدار با نتیجه سه بر صفر به پایان برسد. شاهین با این پیروزی به صدر جدول گروه خود تکه کرد.

علیرضا سیاوشی در درون دروازه شاهین عملکرد خوبی داشت که اوج کار این دروازه بان را در کنترل ضربه پنالتی عالیپوری شاهد بودیم.

محمد علیپور یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان شاهین در این میدان بود.

زنده پی چهتلی وقتی برای ایرانجوان به میدان آمد شاهین هم دچار مشکل شد.

مسعود احمدی وقتی تیمش به راحتی پنالتی داد تمام عصبانیتش را بر روی بشکه های آب معدنی خالی کرد همان بشکه هایی که روزگاری فاکتورهای میلیونی آن زبانزد بود .

عادل بلامزاده با تیمی وارد مسابقات شده است که تعداد تمریناتش برای حضور در مسابقات لیگ استان هم ناکافی است . عدم هماهنگی در این تیم می تواند ایرانجوان را به لیگ پایین تر هم بکشاند.

ایرانجوان شاهین عادل-بلام-زاده احمدیمحمد-علیپور غریبی علیرضا-سیاوشی غریبی...علیپور... شاهین.ایرانجوان رزمریم.ربیعه شاهین..شاهین.... ایرانجوان.شاهین.جوانان ایرانجوان.شاهین.. ایرانجوان..بوشهرایرانجوان...شاهین ایرانجوان..حسین-غریبی

پست های مرتبط

1 نظر

  1. شاهین

    سلام اقای خضری عکسی که بویری بلند شده سر زده دارین که فاصلش از زمین چقدره اگه دارین بذارید .مرسی

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *