امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

استقلال جبران کرد/ایرانجوان خوش شانس بود

یاران سبز: لیگ برتر نوجوانان استان هفته شانزدهم خود را با انجام سه دیدار پشت سر گذاشت. استقلال بوشهر که هفته گذشته با شکست در مقابل ایرانجوان بوشهر رقیب و تعقیب کننده خود تا حدودی نگران صدر جدول شده بود این هفته با شکست ۵ بر صفر ایرانجوان خورموج چهار امتیاز خود با تیم دوم را حفظ کرد. ایرانجوان بوشهر گر چه چند هفته ناامید کننده را پشت سر گذاشته بود اما با پیروزی در مقابل استقلال بوشهر امیدوارتر از پیش در مقابل خیبر اهرم به میدان رفت و دو بر صفر به پیروزی رسید. امید گناوه و پیروزی برازجان هم که برای رسیدن به سکوی سوم در کورس بودند با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند. پویا دیلم هم که قید مسابقات را زده است این هفته در مقابل بستان جوان عسلویه حاضر نشد.

استقلال بوشهر برای رسیدن به یک پیروزی آسان در مقابل ایرانجوان خورموج از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفت .حرکات خوب محمد رضا احمدی و آرمین هنردیده در قلب دفاعی استقلال باعث شد تا بازیکنان این تیم با جرات بیشتری به دروازه حریف حمله ور شوند. در نیمه نخست مهدی زنده بودی بهترین گلزن آبی ها و تعقیب کننده سید امیر حسین موسوی در جدول گلزنان اولین گل این دیدار را به ثمر رساند و به دنبال آن رسول غلامی استقلال را دو گله کرد. در نیمه دوم باز هم زنده بودی گلزنی کرد . دو گل از این بازیکن خیال استقلال را از بابت سه امتیاز این دیدار راحت کرد. در دقایق پایانی هم غلامی دومین گل خود و پنجمین گل استقلال را به ثمر رساند.

ایرانجوان بوشهر برای حفظ جایگاه دومی خود در جدول و کورسوی امید برای قهرمانی به سه امتیاز دیدار با خیبر نیاز مبرم داشت . بازیکنان این تیم در مقابل خیبر فوتبال خوبی را به نمایش نگذاشتند اما در رسیدن به سه امتیاز موفق عمل کردند. علی ابراهیمی مدافع چپ این تیم نقش اصلی را در کسب سه امتیاز ایرانجوان به عهده داشت. ابراهیمی در نیمه نخست از روی یک ضربه آزاد مستقیم گل نخست ایرانجوان را به ثمر رساند و در نیمه دوم هم با شوت از راه دور خود دومین گل را وارد دروازه خیبر اهرم کرد.

امید گناوه و پیروزی برازجان دو تیمی که برای رسیدن به مکان سوم جدول رقابت دارند در ورزشگاه شهید سراجی گناوه به دیدار هم رفتند. در نیمه نخست دو تیم نتوانستند راهی به دروازه ها بیابند اما در نیمه دوم حرکت رضا بهی باعث شد تا مدافعین امید این بازیکن را در محوطه جریمه سرنگون کنند و داور هم نقطه پنالتی را به سود میهمان نشان داد . این ضربه را بهی در دو مرحله به گل تبدیل کرد. بعد از این گل کادر فنی امید ، امید طباطبایی را به زمین فرستاد. طباطبایی در میانه میدان کفه ترازو را به سود امید سنگین تر کرد ولی یارگیری فشرده بر روی سید امیر حسین موسوی باعث شده بود تا خط حمله امید ناتوان نشان دهد ولی در دقایق پایانی روی یک حرکت مشکوک داور نقطه پنالتی را به سود امید نشان داد تا این تیم با ضربه موسوی به گل مساوی برسد. این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

در حاشیه:

برای چندمین بار مربیان امید از زمین اخراج شدند تا در این مورد رکورد دار باشند.

پویا دیلم هم که خود را سقوط کننده می داند به عسلویه نرفت تا بستان جوان هم به یک پیروزی آسان دست یابد.نوجوانان-امید-گناوه نوجوانان-پیروزی-برازجان

پست های مرتبط

۳ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *