امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

تلنگری بر شعارهای تبلیغاتی اعضای شورای شهر گناوه ، نادر پهلوان زاده

یاران سبز : جاسم شجاع – در دوره دوم هم میهمان شورا بود، اما در دوره چهارم بی رقیب نشان داد. بیش از ۸ هزار رای نادر پهلوان زاده را در در میان شرکت کننده گان در راس انتخاب شوندگان شورا قرار داد. رای بنام ورزش در این موفقیت نقش تعیین کننده ای داشت و به دنبال آن باز هم خانواده بود که نقش ایفا کرد. پهلوان زاده در سال اول به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر گناوه انتخاب شد و خیلی زود اولین تلنگر را بر شهرداری زد، اعلام بدهی ۴۹ میلیارد تومانی شهرداری خیلی ها را به فکر فرو برد تا جایی که عملکرد ضعیف شورا و شهرداری در ماه های نخست پشت این قضیه پنهان ماند . پهلوان زاده نقش پررنگی در انتخاب محمدرضا عربزاده به عنوان شهردار گناوه داشت، انتخابی که بنظر می رسید در سایه آرامش صورت گرفته است. اما با ورود به دومین سال و رقابت برای رسیدن به کرسی ریاست شورا که باز هم پهلوان زاده انتخاب شد، شکافهایی که تا این زمان با زیرکی در شورا پنهان مانده بودند هویدا شد. پهلوان زاده با اعلام طرح استیضاح شهردار توسط ۶ عضو شورای شهر گناوه در مقابل این اعضا قرار گرفت و تکاتپو برای ماندن عربزاده را دو چندان کرد و بالاخره موفق شد تا اندکی خیال شهردار را راحت کند. رئیس شورای گناوه وقتی هماهنگی شش عضو شورا را برای تغییر شهردار دید در آخرین جلسه شورا ورقی را رو کرد که کمتر کسی انتظارش را داشت، یک نامه که در آن خسرو حسینی به صورت مکتوب امضای خود را پس گرفته بود باعث شد تا طرح استیضاح عملی نشود و به این صورت شورا در مقابل پهلوان زاده عقب نشینی کرد .پهلوان زاده برای کمک ۲۵۰ میلیون تومانی به پرسپولیس هم تمام راه ها را رفت تا این موضوع هم محقق شود ، موضوعی که تا مدتها نقل محافل اجتماعی بود و خیلی ها آن را خارج از قاعده می دانستند.نادر-پهلوان-زاده
پهلوان زاده با شعار «از مردم ، با مردم ، برای مردم» پا به عرصه انتخابات گذاشت، شعاری که حالا خیلی ها آن را به دلیل قرار گرفتن رئیس در مقابل اکثریت اعضا مورد نقد قرار داده اند.

در برنامه های پهلوان زاده، «رایزنی با مسئولین ذیربط و تلاش جهت اجرایی نمودن بندر گناوه به یک بندر آزاد تجاری با توجه به مصوبات دولت در دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری(دولت نهم و دهم)» دیده می شود ، شعاری که با توجه به بندر آزاد تجاری نگین در بوشهر عملا دست نیافتنی نشان می دهد.از دیگر شعارهای کلیدی پهلوان زاده به شعار «تلاش و پیگیری جهت ساخت مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان از محل اعتبارات ورزشی شهرداری» می توان اشاره کرد که این شعار هم در لایه های بدهی شهرداری و کمک به پرسپولیس که از محل اعتبارات ورزشی شهرداری پرداخت شد، رنگ باخته است.

برنامه ها و اهداف نادر پهلوان زاده
۱- رایزنی با مسئولین ذیربط و تلاش جهت اجرایی نمودن بندر گناوه به یک بندر آزاد تجاری با توجه به مصوبات دولت در دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری(دولت نهم و دهم)
۲-پیگیری سرعت بخشیدن به تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گناوه با جلب حمایت دیگر اعضای شورا و همکاری با اداره ورزش و جوانان شهرستان در خصوص گرفتن اعتبارات لازم .
۳-تلاش و پیگیری جهت ساخت مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان از محل اعتبارات ورزشی شهرداری .
۴-تلاش جهت جلب نظر دیگر اعضای شورا در اختصاص بخشی از ساحل به منظور احداث پلاژبانوان با مشارکت بخش خصوصی .
۵-پیگیری مصوبه شورای دوم شهر در حمایت از ورزشکاران ، قهرمانان و نمایندگان رشته های مختلف ورزشی در لیگ های استانی و کشوری و تلاش جهت جلب نظر دیگر اعضای شورا به منظور حمایت های مالی از محل اعتبارات فرهنگی ورزشی شهرداری .
۶-تلاش در رایزنی جهت برقراری نشست های ورزشی شهر(کمیسیون ورزشی)و فعال کردن آن .
۷-تلاش برای پیدا کردن راهکار منا سب جهت کم کردن هزینه بیمه ساختمان .
۸-تلاش و پیگیری جهت احداث و برقراری ارتباط از طریق راه ساحلی بین گناوه – روستای مال قائد .

پست های مرتبط

۱۱ نظر

  1. موفق

    واقعا یک کار تاریخى بود تصویب بودجه براى تیم پرسپولیس،چون توى ورزش کشوردرحال حاضرگناوه را بانام پرسپولیس میشناسند،درود بر غیرتت پهلوان،برازنده ریاست شورایى.یک تنه در مقابل تمام مشکلات ایستاده،به فکر منافع شخصى خود هم نیست.

    پاسخ
  2. سیلاب

    با سلام خطاب به پرفسور شجاع یه سوال داشتم خدمتشان اقای کارشناس فکر نمی کنی شورا سه سال دیگه وقت داره وممکن است خیلی از برنامه هاش رو عملی کنی یا اینکه چون تو رقابت انتخابات شورا رای نیاوردی منتظر فرصت برای تخریب هستی لطفا جواب بده

    پاسخ
  3. نوروزآباد

    نادر پهلوانزاده الگوی خوبی برای تمام اعضای شوراست

    تاکنون تمام مردم رو با روی گشاده و مهربانی پذیرفته
    ومثل شیر پشت سر ورزشی ها قرارگرفته

    پاسخ
  4. وتلبلر

    نادر باغیرت.عششششششششششششششششششششششق ما ورزشکاران.اگه مردی باشه بین مسولین که مشکل جوانان رو درک کنه همین نادررررررر باغیرت هست.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *