امروز: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

تیمداری مهدی کرمپور در لیگ دسته سوم کشور+تصور

یاران سبز: سالها پیش به عشق فوتبال پایش به تهران باز شد ، حرف و حدیثهای فراوانی پشت سرش علم شد اما او مسیری را رفت که دلش دستور می داد .مهدی کرمپور از جمله جوانانی بود که فوتبال را زندگی می کرد ، به امید بازی در تیمهای تهرانی سر از پایتخت در آورد ولی وقتی راه ها را بسته دید آرام آرام به سوی تیمداری متمایل شد . با رده های سنی راه آهن شروع کرد بعد از یک سال امتیاز فرخی ری از باشگاه های تهران را خریداری نمود با این تیم هم نزدیک به یک سال فعالیت کرد و برای رسیدن به لیگ های کشوری صنعت ساری را انتخاب نمود و سپس با خرید پنجاه درصد از امتیاز سایپا مهر کرج در لیگ دسته دوم کشور در کنار این تیم آرام گرفت؛ در مدت کوتاهی با خرید کامل امتیاز این تیم نام آن را هم به پاس گستر کرج تغییر داد. این جنوبی جسور در کرج هم با تنهایی جنگید هم با رقیبان و بالاخره تیم پاس گستر کرج را روانه لیگ دسته سوم کشور کرد. کرمپور برای تقویت تیمش از چند بازیکن بی نام ونشان گناوه ای هم استفاده کرد و حالا پاس گستر کرج در آستانه صعود از گروه خود می باشد. فرصتی دست داد و به سراغ کرمپور و تیمش در کرج رفتم ، اولین چیزی که نظرم را جلب کرد فوتبال روان این تیم بود که حکایتی جنوبی داشت .

توپچی سرمربی این تیم از جمله مربیانی ست که در هلند مدارک مربیگری خود را به دست آورده است . سرمربی پاس گستر به خوبی دانش خود را به این تیم انتقال داده است تیمی که تنها کرمپور هزینه آن را پرداخت می نماید.

محمدرضا حیدری ، عبدالحمید لیراوی ، خداخواست بهمنیاری ، حسین غضبانی ، موسی غضبانی و سعید غلامی بازیکنان گناوه ای این تیم می باشند.

مجتبی قدیری ، حمید افروز و رضا خلیل زاده از بازیکنان جوان و آینده دار این تیم می باشند.

پاس-گستر-کرج توپچی مهدی-کرمپور افروزامین-صادقی خلیل-زاده.. علی-علیزاده عبدالحمید-لیراوی..سید-احمد-قاسمی فرید-کوچک-خانی فاضل-نوری محسن-عاشوری-....قدیری... محمد-رضا-حیدریقاسمی قدیری..... رضا-خلیل-زادهحیدری

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *