امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

صدرنشین در گناوه متوقف شد+تصویر

یاران سبز: در هفته هفتم و هشتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور سه نماینده استان به دیدار حریفان خود رفتند. پارس جنوبی جم که فرصت مناسبی برای قرار گرفتن در صدر جدول را به دست آورده بود با شکست ۲ بر ۱ در مقابل بعثت کرمانشاه در همان مکان دوم جدول ایستاد.کارگر بنه گز در حالی که میهمان تربیت ایلام بود موفق به پیروزی یک بر صفر شد . این پیروزی وضعیت کارگر را در جدول تا حدودی سامان بخشید. در گناوه ، پرسپولیس شهرداری روز سختی را در مقابل آلومینیم سازی اراک صدرنشین این گروه داشت اما با کسب یک امتیاز در جدول یک پله صعود کرد و در مکان ششم قرار گرفت. در این دیدار پرسپولیس شهرداری نیم نگاهی به توپ های بلند داشت و بیشتر حملات خود را از جناح چپ انجام داد ولی نتوانست راهی به دروازه میهمان بیابد. آلومینیم سازی هم با فوتبال کوتاه و زمینی به دنبال شکاف در قلب خط دفاعی پرسپولیس شهرداری بود که در چند صحنه موقعیت های مناسبی هم به دست آورد که در مهمترین آنها فرصتی بود که از روی نقطه پنالتی برای این تیم به دست آمد ولی میلاد جهانگیری در مصاف با مهدی جمیلی ناکام شد تا این دیدار هم بدون گل به پایان برسد.

در حاشیه :

آرمون در میانه میدان پرسپولیس شهرداری طراح حملات این تیم است و توقع زیادی از این بازیکن می رود به همین دلیل فشار زیادی را متحمل می شود که این موضوع را می توان از حرفهای او با بازیکنان هم دسته در زمین فهمید.

در پایان بازی نادر جعفری سرمربی پرسپولیس که نسبت به قضاوت قاضی این دیدار شاکی بود به سوی وی حمله کرد که حرکت جعفری هم با دخالت بازیکنان ختم به خیر شد.

نصراله خواجه گیری سرپرست تیمی ست که در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد؛ او جوان است و پرانرژی و شکی نیست که کمک های فراوانی هم به این تیم نموده است اما خواجه گیری اشتباهات بزرگی دارد که در صورت رفع نشدن طبعات فراوانی به دنبال خواهد داشت. در جریان بازی دو تیم پرسپولیس شهرداری گناوه و آلومینیوم سازی اراک بعد از اعلام ضربه پنالتی توسط داور نصراله خواجه گیری که از نحوه قضاوت داور ناراضی بود طبق معمول حمله خود را به داور بازی آغاز کرد که این حمله فرار داور از صحنه را به دنبال داشت .بعد از این حرکت خواجه گیری از زمین اخراج شد و به سکو ها فرستاده شد اما سرپرست پرسپولیس نظم سکو را هم بهم ریخت ؛ درگیری خواجه گیری سرپرست حال حاضر پرسپولیس و عباس حامدی سرپرست سالهای نه چندان دور این تیم هم با وساطت تماشاگران به پایان رسید.

بعد از مدتها صدای تشویق تماشاگران هم به گوش رسید.

تعدادی از تماشاگران با شعارهای خود به علی نیک بخت سرمربی آلومینیوم حمله کردند.محمد-جواد-پناهی وحید-اسماعیل-پور عباس-خضری عزیز-چنانیعلیرضا-زلکی-بدیل غریبوند صیاد-غریبوند خزیراویخدری-امیریان حمید-خفایی پناهی آرمون

پست های مرتبط

۲ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *