امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استقلال بوشهر قهرمان بی چون و چرا+تصویر

یاران سبز: مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان استان جام نسل نو با انجام سه دیدار در هفته پایانی به اتمام رسید. استقلال بوشهر مدعی اصلی قهرمانی از همان ابتدای لیگ نشان داد هدفی جز قهرمانی ندارد و در آخر هم با قهرمانی مسابقات را به پایان رساند. این تیم در آخرین هفته و در حالی که قهرمانی خود را مسجل کرده بود در مقابل خیبر اهرم با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد . در این دیدار خیبر در یک بازی خوب و حساب شده تک گل خود را که در نیمه نخست توسط دانیال زارعی به ثمر رسانده بود به خوبی حفظ کرد اما فشار حملات آبی ها بالاخره دفاع این تیم را دچار اشتباه کرد و استقلال در لحظات پایانی به یک ضربه پنالتی دست یافت که این ضربه را مهدی زنده بودی به گل تبدیل کرد. این گل زنده بودی را در صدر جدول گلزنان هم قرار داد.

ایرانجوان بوشهر که سال گذشته روند خوبی را طی نکرده بود در لیگ امسال جایگاه دوم را به خود اختصاص داد. این تیم در هفته پایانی بدون حریف بود.

در گناوه هم دیدار دو تیم سپاهان و امید باز هم با مساوی به اتمام رسید. در این دیدار ابتدا علی خرم آبادی امید را پیش انداخت و در ادامه هم منصوری دروازه بان سپاهان از روی نقطه پنالتی گل تساوی زردپوشان را به ثمر رساند. امید با این نتیجه در جایگاه سوم لیگ قرار گرفت. از دیدارهای انجام شده در هفته پایانی دیدار بدون تاثیر ایرانجوان خورموج و پویا دیلم بود که پویای سقوط کرده دو بر یک مغلوب ایرانجوان خورموج شد.

در حاشیه:

از قرار معلوم تیمهای قهرمان در پایان بازی حتما باید کفشهای خود را به هوا پرتاب کنند. استقلالی ها هم با تمام قدرت کفشهایشان را پرتاب کردند.

جوایز قهرمان توسط محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان اهدا گردید.

این دیدار به دلیل بدهی استقلال با دقایقی تاخیر انجام شد.

عباسی مرد همه کاره آبی ها هم بنظر می رسد به پایان خط نزدیک شده است . مرد تمام آبی استقلال از مشکلات مالی به تنگ آمده است.

نوجوانان-استقلال-بوشهر نوجوانان..استقلال..بوشهر نوجوانان.استقبلا.بوشهر.. نوجوانان-خیبر-اهرممیرشکاری... مهران-حاجب مهدی-زنده-بودی مظفری......محمدرضا-احمدی محمد-رضا-احمدی.. محمدرضا...احمدی رسول-غلامیخیبر. خیبر.-. خیبر... پوربهیاسلوب... استقلال.بوشهر آرش-علیزاده خیبر.استقلال-نوجواناناستقلال-بوشهرنوجوانانعلیزاده قهرمانی-نوجوانان-استقلال

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. زرد طلایی

    به گزارش سایت رسمی هیات فوتبال استان، کمیته مسابقات گزارش آماری مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان (جام نسل نو) را به شرح زیر اعلام نمود :
    تیم های شرکت کننده : ایرانجوان خورموج-پویا دیلم- سپاهان گناوه – استقلال بوشهر-ایرانجوان کنگان-بستانجوان عسلویه-پیروزی برازجان-ایرانجوان بوشهر-خیبر اهرم-امید گناوه
    مقام اول : تیم فوتبال استقلال بوشهر
    مقام دوم : تیم فوتبال ایران جوان بوشهر
    مقام سوم : تیم فوتبال امید گناوه
    تاریخ شروع مسابقات : ۹۳/۶/۷ تاریخ خاتمه مسابقات : ۹۳/۱۰/۱۹
    تعداد تیم ها : ۱۰ تعداد مسابقات : ۸۱
    گل های بثمر رسیده : ۳۰۹
    بهترین خط حمله : استقلال بوشهر با ۵۸ گل زده ضعیف ترین خط حمله : پویا دیلم با ۱۴ گل زده
    بهترین خط دفاع : استقلال بوشهر با ۱۷ گل خورده ضعیف ترین خط دفاع : پویا دیلم با ۶۲ گل خورده
    تعداد اخطارها : ۲۵۳ بیشترین اخطار : امید گناوه ۳۷ کمترین اخطار : سپاهان گناوه ۱۸
    تعداد اخراج ها : ۶۱ بیشترین اخراج : امید گناوه ۹ کمترین اخراج : سپاهان گناوه ۳
    تعداد بردها : ۷۱ بیشترین برد : استقلال بوشهر ۱۲ کم ترین برد : پویا دیلم ۲
    بیشترین باخت : پویا دیلم ۱۴ کم ترین باخت : استقلال بوشهر ۲
    تعداد مساوی ها : ۳۶ بیشترین مساوی : خیبر اهرم کمترین مساوی : بستانجوان عسلویه-پویا دیلم
    بهترین گل زن : مهدی زنده بودی از تیم استقلال بوشهر با ۲۱ گل زده
    تیم صعود کننده : استقلال بوشهر – قهرمان مسابقات و صعود به لیگ مناطق کشور
    تیم های سقوط کننده : ایرانجوان کنگان و پویا دیلم سقوط به مسابقات دسته اول استان

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *