امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امید گناوه در یک بازی سخت به سه امتیاز رسید+تصویر

یاران سبز_محمد احمدزاده: مسابقات لیگ دسته اول جوانان استان هفته دوم خود را با انجام سه دیدار پشت سر گذاشت.در این هفته امید گناوه در ورزشگاه شهید سراجی میزبان کارگر بنه گز بود که موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. در دیگر دیدار های این هفته پیروزی برازجان صدرنشین این گروه موفق شد، در عسلویه  پیروزی اخند این شهر را با سه گل شکست دهد و ملوان بوشهر هم با نتیجه دو بر یک در جم مجتمع گاز پارس جنوبی را مغلوب کرد.
در گروه شمال رده سنی جوانان امید گناوه از تیم کارگر بنه گز پذیرایی کرد. نیمه اول این مسابقه پایاپا و برابر دنبال شد و بازی درگیر و فیزیکی اجازه ایجاد موقعیت به دو تیم را نداد. البته در نیمه اول تیم کارگر یکی دو موقعیت  داشت که با واکنش خوب سالمی همراه شد. در نیمه دوم هم بازی برابر دو تیم همچون نیمه اول در جریان بود؛ فرصت های دو تیم یکی پس از دیگری از بین رفت اما این بازی زیبا بالاخره در دقیقه ۷۵ اولین گل رابه خود دید.این گل سهم نماینده گناوه بود که توسط سعید فولادی به ثمر رسید. در ادامه فولادی و فرهادی این فرصت را داشتند تا تیمشان را به گلهای بیشتری به رسانند ولی با بی دقتی فرصتها را از دست دادند.
در تیم امید سالمی گلر این تیم روز خوبی داشت.سعید فولادی هم در خط حمله اگر کمی دقت را چاشنی کار خود قرار داده بود میتوانست گلهای بیشتری برای تیمش به ثمر برساند.حمید فرهادی هم که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد با وجوداینکه دقایق اندکی در زمین بود با حرکت زیبایی خود و جا گذاشتن بازیکنان کارگر بنه گز پایه گزار اصلی تک گل تیمش بود.

امید-گناوه کارگر بنه گز
 

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. گناوه

    درود بر اقای جوهری و شاگردانش .یعقوب جان خسته نباشی به امید خدا سال اینده در لیگ استان ببینیمت

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *