امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ایرانجوان با سنگ تمام تماشاگران و بازیکنان راهی دور دوم شد+تصویر

یاران سبز_محمد احمدزاده: با اتمام مرحله نخست لیگ فوتبال دسته دوم کشور تکلیف چهار نماینده استان در این مسابقات روشن شد. کارگر بنه گز در هفته پایانی نه ترسی از سقوط داشت و نه امید به صعود، اما سه تیم دیگر استان با دغدغه های فراوان پا به دیدار پایانی دور نخست خود گذاشتند. در گناوه ، پرسپولیس شهرداری کار بسیار سختی داشت آنها هم به ساق بازیکنان خود دل بسته بودند تا به سه امتیاز دیدار با کارون خوزستان برسند و هم امیدوار بودند که نتیجه ملی پوشان تبریز و شهدای شهر کرد به شکلی رقم بخورد که آنها در لیگ بمانند، یعنی نه ملی پوشان بیش از چهار گل بزند و نه شهدای شهر کرد پیروز شوند و پایان مبارزه هم نتیجه دلخواه پرسپولیس شهرداری گناوه رقم خورد تا این تیم هم سهمیه خود را حفظ کند. در جم شاگردان حمید کللی فر با نتیجه مساوی یک بر یک به عنوان تیم نخست راهی دور دوم شدند و اما کار سخت را شاگردان بهنام ابولی در خورموج انجام دادند. خیل تماشاگران خورموجی و فوتبال زیبای این تیم نتیجه ۲ بر صفر را برای ایرانجوان رقم زد تا ایرانجوان هم راهی دور دوم شود.

در هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور ایرانجوان خورموج در مقابل شهرداری کامیاران ایستاد . تنها راه صعود ایرانجوان پیروزی با تفاضل دو گل بود ؛ پیروزی با اختلاف دو گل جای دو تیم را در جدول عوض می کرد. شهرداری با یک تساوی می توانست به عنوان تیم نخست به دور دوم راه یابد و ایرانجوان هم تنها با پیروزی و اختلاف دو گل راهی دور دوم می شد. ایرانجوانی ها از همان ابتدا فوتبال با حوصله و سرعتی را در دستور کار خود قرار دادند و رفته رفته به دروازه میهمان نردیک شدند که سه فرصت گلزنی را مهدی جمالی،عباس رضایی و سعید دشتستانی از دادند تا آه از نهاد خورموجی ها بلند شود و نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.در نیمه دوم در حالی که بنظر می رسید بازیکنان ایرانجوان برای رسیدن دو گل شتاب دو چندانی داشته باشند باز هم شاهد فوتبال باحوصله ، روان و سرعتی شاگردان ابولی بودیم؛ فوتبالی که دو گل را برای این تیم به ارمغان آورد. ابتدا مدافع پیش تاخته و انرژیک این تیم خضر باغبان از روی یک توپ برگشتی ایرانجوان را پیش انداخت. این گل سایه سنگین استرس را بر میهمان وارد کرد . ایرانجوان برای رسیدن به گل دوم بی تابی های خود را خیلی زود نشان داد و با گل عباس رضایی ورزشگاه خورموج منفجر شد . بعد از این گل حفظ توپهای بازیکنان ایرانجوان دیدنی بود و نشان از روحیه بالای این تیم داشت . در وقتهای تلف شده کامیاران با استفاده از توپهای بلند میزبان را به عقب راند ولی این توپ کشی ها هم حاصلی در بر نداشت و ایرانجوان خورموج راهی دور دوم شد.

در حواشی :

حضور پرشور تماشاگران خورموجی و تشویق تیم خود تا پایان بازی از نکات مهم این دیدار بود؛ امتیاز گرفتن از ایرانجوان با این همه هوادار در خورموج کار هر تیمی نیست.

خبرنگاران و ورزش نویسان استان هم در ورزشگاه حضور داشتند؛ عبدالعزیز افتخاری کارشناس ورزشی، احمد احمدی مدیر سایت دشتستان اسپورت ، فاضل قنبر پور مدیر سایت پایگاه تخصصی فوتبال و مهدی محمدیان تهیه کننده برنامه های ورزشی رادیو ، پسین ورزش و فوتبال بوشهری و احسان دریانورد از ورزشی نویسان جوان همگی خود را به خورموج رسانده بودند تا نظاره گر کار ایرانجوانی ها باشند.
محمد نجفی رئیس هیات فوتبال هم از ابتدا تا انتها در ورزشگاه حضور داشت.

بهنام ابولی در پایان این بازی از خوشحالی در پوست خود نمیگنجید او با شاگردانی بومی و بی ادعا اگر در لیگ هم می مانند راضی کننده بود ولی تلاش و همت آنها حال آنها را به مرحله دوم لیگ دو رسانده است.

اتفاق تلخی که شیرینی بعد از برد را به تلخی تبدیل کرد درگیری هواداران خورموجی بود طرفداران تیم منحل شده پاس خورموج که به تازگی رابطه خوبی با ایرانجوانی ها داشتند با یک حرکت از سوی هواداران ایرانجوان باز هم کار به درگیری کشید تا خوشحالی بعد از برد ایرانجوان کمی با این حرکات به ناراحتی تبدیل شود. یک تماشاگر ایرانجوانی با پرتاب پرچم کرنر به سمت تماشاگران پاس جرقه این درگیری را زد .

ایرانجوان خورموج در مرحله بعد با تیم های آلومینیوم سازی اراک ، خیبر لرستان ، شهرداری ارومیه ، بعثت کرمانشاه و سپید رود رشت همگروه است.

درگیری نیروهای انتظامی و تماشاگران و حتی تدارکات ایرانجوان هم در نوع خود کم نظیر بود .

بعد از گل نخست یک تماشاگر خود را به زمین رساند و برای لحظاتی بازی متوقف شد.

بعد از گل دوم تعدادی از تماشاگران میدان را عرصه تاخت و تاز خود کردند.

یکی از اعضای کادر فنی شهرداری کامیاران دو بار قصد بیرون کشیدن تیم خود از زمین را داشت که با دخالت دیگر همکاران از این کار منصرف شد.

ایرانجوان-خورموج شهرداری-کامیاران

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *