امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

حضور مدرسین فوتبال و غیبت مربیان استان+تصویر

یاران سبز: فوتبال رشدش را باید مدیون آموزشهای اصولی باشد که در جهان امروز نگاه دقیقی به آن می شود و باید با اطمینان گفت کشورهایی که بهترین آموزش را در مدارس فوتبال داشته اند بهترین عملکرد را در رده های ملی به دست آورده اند. در ایران اما شرایط به شکل دیگری پیش می رود. مرتضی محصص از جمله افرادی ست که وظیفه آموزش را در فوتبال به عهده دارد . محصص در ایران و در اکثر کشورها با توجه به ماموریت های داده شده فوتبال را به صورت علمی و زیربنایی گسترش می دهد. محصص و فریدون معینی میهمان فوتبال استان بودند؛ میهمانی که مورد بی توجهی میزبان قرار گرفت. مدرسین FIFA و AFC در دانشگاه فرهنگیان جلسه دانش افزایی مربوط به راهکارهای توسعه فوتبال را در حالی برگزار کردند که صندلیهای خالی بیش از هر چیز به چشم می آمد.

محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان در صحبتهای خود قبل از آغاز کلاس آموزش نکاتی را یادآور شد که تامل و تفکر در آن می تواند روند حرکتی فوتبال استان را مشخص کند. نجفی که از عدم استقبال مربیان از این کلاس آموزشی گلایه داشت گفت: اگر این کلاس در تهران برگزار می شد و سهمیه استان فقط پنج نفر بود آنگاه باید هر روز درگیر بودیم که چرا فلان مربی را معرفی کرده اید  و چرا فلان مربی را نفرستاده اید اما حالا که بهترینهای ایران را به استان آورده ایم از مربیان خبری نیست.

در این کلاس مرتضی محصص و فریدون معینی جایگاه آموزش و نحوه برخورد با بازیکنان در رده های پایه را مرور کردند.مرتضی-محصص-.. فریدون-معینی نجفی آموزش-فوتبال.صندلی-های-خالیآموزش-فوتبال.- آموزش-فوتبال... نعمت-اله-امین-نژاد آموزش-فوتبال. آموزش-فوتبال..آموزش-فوتبال..... افتخاری آموزش.فوتبال..-.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *