امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اولین پیروزی ایرانجوان خورموج/پارس جنوبی جم مدعی شد

یاران سبز _ محمد احمدزاده : مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور مرحله نهایی (دور برگشت ) هفته ششم خود را هم به پایان رساند. در این هفته تیم ایرانجوان خورموج در ورزشگاه تختی پذیرای بعثت کرمانشاه بود. بازی رفت این دو تیم در کرمانشاه با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود. در این دیدار شاگردان ابولی از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند و در دقیقه ده با خطایی که بر روی سعید دشتستانی صورت گرفت ایرانجون به پنالتی رسید. این ضربه را مهدی جمالی نواخت اما توسط  دروازبان دفع شد ولی در برگشت خود جمالی توپ را به گل  تبدیل کرد. در ادامه نماینده کرمانشاه هم بازی مستقیم را دستور کار خود قرار داده بود ولی ایرانجوان بازی بهتری به نمایش گذاشت  و در دقیقه ۳۵ برای دومین بار با ضربه سر خضر باغبان به گل رسید تا دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند. در نیمه دوم و در همان ابتدای بازی سعید دشتستانی برای سومین بار توپ را وارد دروازه بعثت کرد تا سرخپوشان خورموجی با خیال آسوده تری کار را دنبال کنند ولی با اخراج باغبان بعث بازی را در دست گرفت و با آوردن توپ بر روی زمین نمایش بهتری داشتند. میهمان فقط توانستند یکی از گلهای خورده را پاسخ دهد. تیموری تک گل این تیم را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود میزبان خاتمه یابد و ایرانجوان خورموج اولین سه امتیاز خود را در اولین بازی دور برگشت کسب کند. در دیگر بازی های این گروه خیبر خرم آباد با دو گل شهرداری ارومیه را شکست داد و دیدار تیم های سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک هم روز جمعه برگزار خواهد شد.

در این گروه آلمینیوم اراک با یک بازی کمتر ۱۱ امتیازی و صدر جدول قرار دارد،خیبر لرستان با ۱۰ امتیاز در مکان دوم قرار دارد ، سپید رود رشت هم با یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیمها ۹ امتیازی است و در جایگاه سوم گرفته است ، بعثت کرمانشاه با ۷ امتیاز چهارم جدول است و ایرانجوان خورموج هم با ۶ امتیاز مکان پنجم را در دست دارد ، شهرداری ارومیه هم با یک امتیاز در قعر جدول ایستاده است.

پارس جنوبی جم دیگر نماینده استان که به زنجان سفر کرده بود با یک گل شهرداری این شهر را از پیش رو برداشت. در این گروه بهمن شیراز دو بر یک کاسپین قزوین را شکست داد ، نسل ابومسلم رهپویان با یک گل استقلال آبی ب تهران را با شکست بدرقه کرد.در این گروه بهمن شیراز و پارس جنوبی جم هر کدام با ۱۲ و ۱۱ امتیاز اول و دوم جدول هستند ، شهرداری زنجان با ۹ امتیاز مکان سوم را از آن خود کرده است و ابومسلم مشهد با ۷ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد . کاسپین قزوین و استقلال آبی تهران هر کدام با ۳ امتیاز پنجم و ششم هستند.

در حواشی :

 بعد از گل دوم ایرانجوان که با ضربه سر خضر باغبان زده شد کمک داور رای به عبور توپ از خط دروازه داد که  همین موضوع باعث اعتراض کرمانشاهی ها شد و مربی این تیم با کمک داور درگیری پیدا کرد که باعث اخراج این مربی و وقفه ای چند دقیقه ای در بازی شد.

در نیمه دوم خضر باغبان با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد .در لحظات پایانی هم حق شناس از تیم بعثت با دریافت کارت زرد دوم دیگر اخراجی این بازی بود.

همچون دیگر بازیهای خانگی سرخپوشان خورموجی هواداران بسیاری برای حمایت این تیم به ورزشگاه آمده بودند.

مهدی-جمالیسعید-دشتستانیخضر-باغبان...

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *