امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

چهار تیم در ایستگاه آخر +تصویر

یاران سبز _  محمد احمدزاده : بعد از به اتمام رسیدن مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول جوانان استان بوشهر چهره چهار تیم صعود کنند به مرحله بعد مشخص شد. از گروه شمال پرسپولیس کاکی و پیروزی برازجان که رقابت تنگا تنگی با حریفان داشتند به مرحله نیمه نهایی رسیدند و در گروه جنوب هم همانطور که انتظار می رفت پرسپولیس شهرداری گناوه و پاس جوان اخند عسلویه جواز صعود را گرفتند.

در گروه شمال پرسپولیس کاکی به عنوان تیم نخست به این مرحله صعود کرد؛ تیمی که رقابت سختی با دیگر حریفان داشت و در گروهی که می توان آن را گروه مرگ نامید جان به سلامت برد.در این گروه تیمها تا هفته آخر برای صعود مبارزه کردند که نماینده کاکی موفق شد به عنوان تیم نخست صعود کند. پرسپولیس کاکی فوتبال را در زمین به خوبی اجرا می کند. در خط دفاعی این تیم یوسف مغدانی با قد و قامتی بلند و فیزیک بدنی مناسب رهبری مقتدر در میان مدافعین سرخ است.در میانه میدان کاکی عبدالله حاجیانی با پاس های خود مهاجمان را تغدیه می کند .این بازیکن در پیروزی های پرسپولیس سهم زیادی دارد. میلاد اکبری و صابر احمدی هم در کناره ها خوش تکنیک ظاهر شدند و از سرعت بالای که دارند به خوبی استفاده کردند. در نوک پیشانی خط حمله هم پیام حاجی زاده قدرت سر زنی بسیار بالای دارد و روی توپ های ارسالی موفق عمل می کند.

پرسپولیس-کاکی-.-جوانان

دیگر تیم صعود کرده از گروه شمال پیروزی برازجان بود نماینده برازجان پر نوسان ظاهر شد و در طول بازی ها یکی دوبار بر صدر تیکه زد ولی باز هم با نتایج نامطلوب شرایطش برای صعود سخت شد ولی در بازی های آخر با فوتبال خوبی که ارائه دادند موفق شدند امتیازات لازم برای صعود را جمع کنند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند. در این تیم حامد مطهری در دفاع با تجربه نشان داد.علی برزگر و یاسین گنجی در خط میانی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. محمد آذر پرا و امین کوچک نیا که در نیم فصل به این تیم اضاف شدند در خط حمله با توجه به سرعت و قدرت گلزنی که دارد به نقطه قوت برازجانی ها تبدیل شدند. در میانه میدان هم مسلم برزکار کاپیتان این تیم جنگنده و پر تلاش نشان داده است.فرج قائد زاده هم در درون دروازه با واکنش های خود در بازی های پایانی نقش به سزایی در صعود این تیم داشته است.

حسین-سلامی

از گروه جنوب تیم های پرسپولیس شهرداری گناوه و پاس جوان اخند عسلویه کار دشواری برای صعود نداشتند و از همان ابتدا این دو تیم مدعی ظاهر شدند و رقابت بیشتر برای صدرنشینی بود که پرسپولیس شهرداری گناوه در هفته آخر گوی سبقت را از حریف ربود و  صدر نشین  این گروه شد.

در تیم پاس اخند عسلویه حسین دریایی و حسام نامه نژاد در خط دفاع روز های خوبی را پشت سر گذاشتند و حالا به هماهنگی کامل رسیدند. در خط میانی این تیم محمد احمدزاده از هوش و ذکاوت بالایی برخورد دارد حرکات ریز و تکنیکی و پاس های در عمق او مهاجمان را آماده ای گلزنی می کند. در خط حمله این تیم هم علی عباسپور مهاجم گلزنی نشان داده است و قدر پاس های طلایی احمدزاده را می داند.

پاس-جوان-اخند

تیم پرسپولیس شهرداری گناوه هم از همان ابتدا استارت را خوب زد و خوب هم به پایان رساند. در این تیم یزدان سالخورده در درون دروازه گلر مطمئنی نشان داد و نقطه عطفی برای این تیم بود. او بارها با واکنش های خود مانع فروپاشی دروازه تیمش شد تا جایی که این تیم فقط سه گل در پایان مرحله گروهی دریافت کرد. در خط دفاعی عابد زارعی و امین بولحاجی تسلط خود را بر روی زمین و هوا به رخ همه حریفان کشیده اند و هماهنگی این دو بزرگترین مانع برای رسیدن به دروازه نماینده گناوه است. در میانه میدان هم دوندگی های بی امان بیژن جعفری به خوبی به چشم می آید. در نوک پیکان خط حمله هم الهی و تندسر حضور دارند. الهی اگر کمی دقت را چاشنی کار کند مشکلات پرسپولیس در خط حمله مرتفع می شود. مهدی تندسر هم که اکثر گل های سرخپوشان را به ثمر رساند از کوچک ترین موقعیت ها نهایت استفاده را می برد و هر لحظه بوی گل میدهد.

در دور رفت این مسابقات پاس اخند عسلویه از تیم پرسپولیس کاکی پذیرایی خواهد کرد و پیروزی برازجان هم میزبان پرسپولیس شهرداری گناوه خواهد بود.

عابد-زارعی
 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *