امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سپاهان خورموج و سکان بوشهر راهی فینال شدند+تصویر

یاران سبز _ محمد احمدزاده : مسابقات فوتبال امید های استان بوشهر که با حضور ۹ تیم در قالب دو گروه آغاز شده بود دو فینالیست خود را شناخت. با اتمام بازی های دو گروه از گروه الف تیم های سپاهان خورموج و سکان بوشهر به عنوان تیم های اول و دوم به نیمه نهایی راه پیدا کردند. شهرداری گناوه هم که در این گروه قرار داشت در لیگ ماندگار شد و تیم های فجر بوشهر و استقلال شبانکاره هم سقوط کردند. در گروه دوم تیم های شاهین بوشهر و پاس گناوه دو تیم صعود کرده بودند و پیام دالکی در لیگ ماندگار شد و نخل تقی هم تنها سقوطی این گروه بود .

در دور رفت مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه شهید سراجی گناوه پاس گناوه از تیم خوب سپاهان خورموج پذیرایی می کرد.سپاهان در نیمه نخست دراکثر زمان بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و فوتبال بهتری به نمایش گذاشت ولی حاصل برتری این تیم گلی در بر نداشت تا نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گل خاتمه یابد. ولی ۴۵ دقیقه دوم فوتبال متفاوتی را از سوی دو تیم شاهد بودیم ابتدا پاس از روی اشتباهات دروازبان تیم سپاهان به دو گل رسید. گلهای که سعید عربزاده و فرزاد عباسی به ثمر رساندند. بعد از گلهای پاس فشار سپاهان بر روی دروازه میزبان بیشتر شد و با خطای مدافع پاس بر روی مهاجم این تیم میهمان به یک ضربه پنالتی رسید که این ضربه اولین گل را برای سپاهان به دنبال داشت. بعد از این گل سبزپوشان پاسی که می توانستند بار دیگر اختلاف را به دو گل برسانند اما رنجبر در فرصتی بسیار خوب  این فرصت را از دست داد. در وقت های تلف شده نماینده خورموج دومین توپ را هم وارد دروازه پاس کرد تا این دیدار با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به اتمام برسد. در بوشهر هم سکان میزبان شاهین بود که این تیم را با نتیجه سه بر یک مغلوب کرد.

در دور برگشت نماینده گناوه که به خورموج سفر کرده بود در برابر سپاهان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت و موقعیت های خیلی خوبی هم بدست آورد که هیچکدام از توپ ها تبدیل به گل نشد و بازی بدون گل به پایان رسید و نتیجه بازی های دو تیم ۲ بر ۲ شد اما گل زده سپاهان در خانه پاس باعث شد تا این تیم راهی فینال شود. در شهر بوشهر هم شاهین ابتدا به گل حسن غریبی از سکان پیش افتاد تا امید های این تیم هم برای رسیدن به فینال زنده شود پنج دقیقه بعد محمد علیپور گل دوم را برای شاهین به ثمر رساند که کمک داور این دیدار اعلام آفساید کرد آفسایدی که هیچکدام از شاهینی آن را قبول نداشتند. در نیمه دوم  شاهین که از نظر تعداد بازیکن هم در مضیقه بود نتوانست تنها گل خود را حفظ کند و حملات سکان منجر به یک گل شد تا این دیدار مساوی شود و با توجه به پیروزی سکان در دور رفت این تیم هم فینالیست شود. تیم های سکان بوشهر و سپاهان خورموج برگزار کننده فینال این رقابت ها می باشند.

پاس.سپاهان.امیدها پاس-گناوه-.-سپاهان-خورموج حسین-رستمی جلاپور سپاهان-خورموج-.سروش-عبدویی سپاهان-خورموج.پاس سپاهان-خورموج-.-امیدها عبدالله-رنجبرمحمد-احمدی سعید-عربزاده فضل-الله-صیادی شادی-بعد-از-گلیوسف-افراسیابی

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *