امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پاس اخند صدرنشین شد/نمایندگان گناوه امیدوار به صعود

یاران سبز _ محمد احمدزاده : مسابقات لیگ دسته اول جوانان استان در گروه های شمال و جنوب پیگیری شد و نتایج بدست آماده جدول را دست خوش تغیراتی کرد.در گروه شمال نماینده گناوه به سه امتیاز بی دردسر رسید چرا که نماینده جم از ادامه رقابت ها انصراف داده و سه امتیاز به حساب امید گناوه واریز شد . ملوان بوشهر در خانه با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب پرسپولیس کاکی شد و پیروزی اخند عسلویه هم موفق شد در بنه گز با دو گل کارگر را شکست دهد.

در این گروه پرسپولیس کاکی با ۲۰ امتیاز صدرنشین است .امید گناوه با ۱۷ امتیاز در مکان دوم قرار دارد.پیروزی برازجان با ۱۵ امتیاز سوم جدول است.پیروزی اخند عسلویه و کار گر بنه گز با ۱۴ و ۱۳  امتیاز چهارم و پنجم هستند. ملوان بوشهر هم با ۱۲ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.نماینده جم هم که از ادامه رقابت های لیگ دسته اول استان انصراف داده است.

پاس-جوان-اخند-عسلویه

در گروه جنوب فجر دیر با نتیجه دو بر صفر پتروشیمی نوری کنگان را شکست داد . بهمن برازجان ۵ بر ۱ عقاب چغادک را در هم کوبید.پاس اخند عسلویه هم پرسپولیس شهردای گناوه را با نتیجه دو بر صفر با شکست بدرقه کرد.نماینده شهرستان گناوه که سفری طولانی به عسلویه داشت در ابتدا بازی را هم خوب شروع کرد و در دقایق اولیه تندسر مهاجم این تیم در حالت تک به تک با خطای مدافع پاس اخند سرنگون شد که داور اعتقادی به خطا پنالتی نداشت. در دقیقه بیست این مسابقه توپ سرگردان در درون محوطه جریمه را علیرضا عباسپور به گل تبدیل کرد . نماینده عسلویه که در ادامه نبض بازی را در دست گرفته بود به گل دوم خود هم دست یافت. عباسپور با جا گذاشتن سه بازیکن پرسپولیس در حالتی تک به تک گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. در نیمه دوم هم نماینده گناوه بازی را بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت ولی در خلق موقعیت ناکام بودند و نتوانست به گلی برسند تا اولین شکست پرسپولیس شهرداری هم رقم بخورد.

در این گروه پاس اخند عسلویه با ۲۳ امتیاز دوباره به صدر رسید.پرسپولیس شهرداری گناوه با ۲۲ امتیاز در مکان دوم قرار دارد ، فجر دیر با شکست پتروشیمی نوری ۱۷ امتیازی شد و جایگاه این تیم در مکان سوم را گرفت ، پتروشیمی کنگان ۱۶ امتیازی است و در مکان چهارم جدول قرار دارد. بهمن برازجان با ۸ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته و خود را از منطقه خطر کمی دور کرده و تیم های پرسپولیس اهرم و عقاب چغادک هم با ۴ امتیاز در قعر جدول هستند.

در حواشی :

علیرضا عباسپور بازیکن تیم پاس اخند عسلویه با دو گلی که به ثمر رساندبهترین بازیکن تیمش بود.

بعد از سوت پایان بازی صحبت های مهدی تندسر مهاجم پرسپولیس شهرداری با داور باعث شد که با کارت قرمز رو به رو شود.

پرسپولیس شهرداری که در خط دفاع عملکردی خوبی در بازیهای گذشته داشت در این دیدار بعد از گذشت ۸ مسابقه در لیگ دسته اول دروازه خود را باز شده دید.

کلین شیت های  گلر سرخپوشان گناوه ای هم در این مسابقه به پایان رسید . یزدان سالخورده که تا قبل از این دیدار ۱۴۴۰ دقیقه دروازه خود را بسته نگه داشته بود. در دیدار برابر نماینده عسلویه دو بار تسلیم شد . سالخورده موفق شده بود در ۱۶ مسابقه از بازی های شهرستان تا هفته هشتم لیگ دسته اول استان دروازه خود را بسته نگه دارد و  هیچ گلی دریافت نکند که کار او در این رده سنی و رقابت سخت تیم ها برای امتیاز گیری و گلزنی جای تحسین دارد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *