امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پرسپولیس شهرداری گناوه با صدرنشینی به دور دوم راه یافت +تصویر

یاران سبز _ محمد احمدزاده : هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول جوانان استان در گروه جنوب به اتمام رسید تا چهره تیم های صعود کرده و سقوط کرده در این گروه مشخص شود. تیم های پرسپولیس شهرداری گناوه و پاس اخند عسلویه به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و تیم های پتروشیمی نوری کنگان و فجر دیر در لیگ لیگ ماندگار شدند. در این گروه بهمن برازجان ، عقاب چغادک و پرسپولیس اهرم هم به شهرستانهای خود باز گشتند.

در آخرین بازی های این هفته دو تیم پاس اخند عسلویه و فجر دیر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک مساوی به اتمام رسید. در ورزشگاه شهید سراجی گناوه هم پرسپولیس شهرداری گناوه میزبان بهمن برازجان بود، بهمنی که سقوطش از قبل مشخص بود و چون امکان این وجود داشت که تفاضل گل تیم های اول و دوم را مشخص کند برای ارائه فوتبال پاک راهی گناوه شدند و حریف دست و پا بسته ای هم نبودند و کار را برای سرخپوشان سخت کردند. در نیمه اول پرسپولیس شهرداری بازی را بهتر آغاز کرد و گل اول را هم توسط فرشید محمد پور به ثمر رساند. در این بین بازیکنان بهمن هم موقعیت هایی داشتند که در جدی ترین موقعیت ضربه سر مهاجم این تیم با واکنش سالخورده راهی کرنر شد. در ابتدای نیمه دوم  اسماعیل اورا با عبور از خط دفاعی پرسپولیس در مصاف تک به تک توپ را وارد دروازه میزبان کرد تا کار به تساوی کشیده شود و در ادامه هم فشار و حملات سرخپوشان ره بجای نبرد تا این مسابقه با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد. پرسپولیس شهرداری گناوه با توجه به مساوی پاس اخند عسلویه به عنوان تیم نخست راهی دور دوم شد و پاس هم در جای دوم قرار گرفت.

در گروه شمال هم کارگر بنه گز در برابر پیروزی برازجان به تساوی یک بر یک رسید. با این نتیجه کار تیم امید گناوه هم در این گروه سخت شد و امید در آخرین دیدار خود باید پیروزی را مغلوب کند تا از خطر سقوط دور باشد.

بهمن-برازجان بهمن-برازجان.پرسپولیس-گناوه 'بهمن-برازجان.گلر تندسر-1مجتبی-نیکنام علی-کمال-پور عابد-زارعی تندسر2داور.عارف-توسلی جوانان-بهمن-برازجان.لیگ-دسته-اول مسعودی1 مهدی-تندسرموسایی مسعودی-2 محمد-امین-صیادی

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *