امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

از قهرمانان جهان در گناوه تجلیل شد+تصویر

یاران سبز: طی مراسمی از چهار ورزشکار قهرمان گناوه ای سجاد نیک پرست ، سید عرفان حسینی لیراوی ، سید حبیب حسینی لیراوی و حسین سعیدی که با مدالهای رنگارنگ جهانی در رشته دوومیدانی نابینایان و کم بینایان از سئول برگشته بودند تجلیل به عمل آمد.در این مراسم که در سالن خلیج فرس برگزار شده بود ابتدا رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه ضمن قدردانی از زحمات این ورزشکاران و کسب مدالهای طلا ، نقره و برنز در مسابقات جهانی گفت: حضور ورزشکاران گناوه در مسابقات جهانی افتخاری ست برای گناوه و کشور که باید به آن ارج گذاشته شود. در ادامه این برنامه رکنی امام جمعه گناوه ورزش را عامل سلامتی دانست و خواستار توجه به ورزشکاران ملی پوش شد.

در قسمتی از این برنامه فاریابی به اجرا سه قطعه زیبای موسیقی پرداخت. همچنین نوذر رادمنش و جهانگیر اژدری هم برنامه طنزی را اجرا کردند؛ جهانگیر اژدری مجری این برنامه بود. در قسمت پایانی این برنامه مهدی صادق پور دل نوشته ای را تقدیم به دوستان ورزشکارش کرد.

در حاشیه:

دیر برگزار شدن برنامه های مختلف کم کم به یک سنت تبدیل شده است، سنتی که به ورزش هم سرایت کرد و این برنامه با تاخیر بسیار زیادی آغاز شد.

عدم حضور ورزشکاران در مراسم تجلیل از چهار قهرمان ملی جای تعجب داشت ، برنامه ریزان جهت اطلاع و استقبال کوتاهی کرده اند و یا ورزشکاران بی توجه شده اند؟

بازار رد و بدل شدن لوح تقدیر هم در پایان این مراسم داغ بود.

محمد ابراهیم زاده مطلق و فالح ناصری پوران هم مورد تقدیر قرار گرفتند.

بعد از اینکه جهانگیر اژدری مجری این برنامه نام احمد طاهری را جهت اهدا جوایز اعلام کرد به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

نوروزی معاون سیاسی فرمانداری گناوه یکی از مشوقین پروپا قرص هنر و ورزش است . نوروزی در این مراسم هم حضور داشت.

تجلیل-از-ورزشکاران. تجلیل-از-ورزشکاران.. تجلیل-از-ورزشکاران.... تجلیل-از-ورزشکارانرکنیرحمان-عمادیمهدی-صادق-پور فاریابی..جهانگیر-اژدری نوذر-رادمنشسید-عرفان-حسینی-لیراوی.سبحانی سید-حبیب-حسینی-لیراوی سجاد-نیک-پرست حسین-سعیدی

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. شهروند

    امام جمعه گناوه حقا و انصافا حامی ورزشکاران هستند و هرجا از ایشان دعوتی می شود حضور پیدا می کنند حتی اولین جلسه با حضور مسولین جهت بررسی مشکلات شان به دعوت ایشان برگزار شد ولی مثل اینکه خبرنگار سایت محترم متوجه حضور ایشان و صحبت هاشان که تاکید کردن مسولان استانی باید به قول هایی که به این ورزشکاران دادن عمل کنندنشده است.

    پاسخ
    1. مرتضی خضری

      سلام شهروند عزیز
      منم فکر می کنم شما مطلب را خوب نخوانده اید.
      مجددن برگردید و مطالعه کنید.

      پاسخ
  2. دره گپ

    هنرمندمون که …
    شاعرمون هم که …
    طنازمون …
    خواننده …
    پذیرایی هم به صورتی که در عکس اول مشاهده می کنید یک کیسه آب معدنی روی میز!!!
    یعنی بعضی اوقات بعضی ها اینقدر بی شعورند که بیشعور خودش هم اینقدر بیشعور نیست.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *