امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فرصت طلایی برای پایان نگرانی های پرسپولیس گناوه+تصویر

یاران سبز ــ محمد احمدزاده : هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بیست و یکم دیماه برگزار می شود. در میان چهار نماینده استان تنها پرسپولیس گناوه میزبان است و تیم های شاهین شهرداری ،پارس جنوبی جم و کارگر بنه گز در خانه حریفان به میدان می روند.

شاهین شهرداری بوشهر بعد از شکست در برابر سپید رود رشت در این هفته میهمان رهپویان رضوانشهر است. شاهین شهرداری با ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و بدنبال کسب سه امتیاز این دیدار است تا همچنان یکه تاز گروه چهارم این رقابت ها باشد در سوی دیگر هم رهپویان بدنبال پیروزی در این دیدار خانگی است تا کماکان در جمع تیم های بالا جدولی باقی بماند. این دیدار در ورزشگاه معلم شهر رضوانشهر برگزار می شود.

در گروه دوم این رقابت ها کارگر بنه گزی که حال و روز خوشی ندارد میهمان تیم شهرداری ماهشهر است؛ بنه گزی ها در این فصل روز های سختی را سپری می کنند و از دوازده بازی انجام داده تنها چهار امتیاز کسب کرده اند. دیگر نماینده استان در گروه دوم پارس جنوبی جم است.مهدی پاشازاده و شاگردانش می دانند با توجه به بازی نه چندان سخت کیمیا فرآیند تهران در برابر تیم قعر جدولی تربیت یزد و همچنین بازی خانگی شهرداری ماهشهر در برابر کارگر در این دیدار محکوم به برد هستند تا همچنان در کورس تیم های مدعی باقی بماند.

در گروه الف پرسپولیس گناوه بعد از پیروزی با ارزش در لحظات پایانی در برابر تیم شهدا غدیر هشتگرد در این هفته میزبان برق نوین شیراز است. با توجه به بازی های سخت تیم های پایین جدولی در برابر مدعیان، پرسپولیس این شانس را دارد تا از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کند و با پیروزی در برابر برق نوین امتیاز خود با تیم های که در پایین جدول با آنها در رقابت است را افزایش دهد.تیم هایی که در پایان جدول با پرسپولیس رقابت دارند این هفته بازی های سختی دارند. ملی پوشان میزبان اکسین البرز خواهد بود. کارون خوزستان باید در بندر عباس به مصاف شهرداری برود و همچنین شهرداری کاشان هم در برابر بعثت کرمانشاه قرار می گیرد.نادر جعفری و شاگردانش در ورزشگاه شهید سراجی میزبان تیم برق نوین شیراز هستند و در اندیشه کسب سه امتیاز خانگی این دیدار خواهند بود.پرسپولیس در این دیدار محروم و مصدومی ندارد.

پرسپولیس-گناوه.نیرو-زمینی.. پرسپولیس-گناوه..نیرو-زمینی-تهران پرسپولیس-گناوه..نیرو-زمینی پرسپولیس.نیرو-زمینی.لیگ-دواسماعیل-پورفرشید-خضری..سید-یامین-موسویپورخسروانی..چنانیپرسپولیس-گناوه.نیرو-زمینی-تهرانپورخسروانینیرو-زمینی..پرسپولیس-گناوه.نیرو-زمینی.پرسپولیس-گناوهیامین-موسویفرشید-خضرییامین-موسوی..

پست های مرتبط

1 نظر

  1. دوست

    به امید موفقیت نماینده گناوه.مدیر زحمت کش و بی ادعای وبسایت یاران سبز اگ بتوانستید جدول و نتایج این هفته لیگ استان را بزدید سپاسگذار میشیدیم.واقعا جای خسته نباشید دارد کار شما

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *