امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گناوه میزبان نوجوانان ملی پوش والیبال ساحلی+تصویر

یاران سبز: گناوه در این هفته میزبان ملی پوشان نوجوان والیبال ساحلی ست. تیم ملی نوجوانان والیبال ساحلی جهت برپایی سومین اردوی تدارکاتی خود گناوه را انتخاب کرد.با ورود تیم ملی نوجوانان ساحلی کشور شش بازیکن از استان بوشهر هم به اردوی تیم ملی فرا خونده شدند تا در کنار ملی پوشان کسب تجربه کنند. پرویز فرخی سرمربی تیم ملی نوجوانان هدف از برپایی این اردو ها را برنامه آماده سازی برای حضور در مسابقات جهانی برزیل عنوان کرد و گفت: این سومین اردوی تدارکاتی تیم ملی ست، ما قصد داریم با برگزاری اردوهایی در سواحل کشور که فضا و موقعیت بهتری برای تمرین و رشد این رشته ورزشی را دارند این فرصت را به استانهای جنوبی که دارای ساحل و زمینهای ساحلی هستند بدهیم که بتوانند با انگیزه بیشتر والیبال ساحلی را دنبال کنند. فرخی امکانات گناوه را بسیار خوب دانست و بیان کرد: در مناطق شمالی کشور به دلیل سرمای زیاد در بیشتر سال نمی توان تمرین انجام داد اما در ساحل گناوه در طول سال می توان تمرین کرد و تمرین مداوم است که می تواند باعث رشد شود. تیم گناوه نباید هیچ یک از تورنمنتهای کشوری را از دست بدهد. سرمربی تیم ملی نوجوانان  والیبال ساحلی در ادامه اظهار داشت: برای انتخاب تیم ملی مسابقات کشوری را در ارومیه برگزار کردیم که این بازیکنان خروجی آن مسابقات است و در ادامه یک اردو در ارومیه و یک اردو در قشم برگزار کردیم و گناوه سومین اردوی ما است. ما روی شش بازیکن تیم ملی در حال برنامه ریزی هستیم که دو نفر آنها به نامهای ارشیا اکبری و رسول تمرلی به دلیل سن کم می توانند سال آینده هم در رده نوجوانان باشند.

اردشیر خداپرست ، رضا حضرت پور ، امیر شیرنژاد و سالار غنی دل هم دیگر بازیکنان تیم ملی می باشند.

محمد حسین خسروانی رئیس هیات والیبال گناوه که میزبانی تیم ملی نوجوانان والیبال ساحلی را به عهده دارد و در این اردو سرپرست تیم ملی نیز می باشد، گفت: حضور تیم ملی نوجوانان والیبال ساحلی می تواند انگیزه خوبی در میان نوجوانان ما ایجاد کند، در واقع آنها به این باور می رسند که تیم ملی دور از دسترس نیست. والیبال ساحلی خاص مناطق جنوب است و بازیکنان ما فرصت تمرین را دارند و امکانات ما هم در کشور زبانزد است. خسروانی در ادامه اظهار داشت: میلاد لیراوی ، حمید رضا محمدی و محمد باوی سه بازیکن گناوه ای هستند که در این اردو حاضرند و علی ذهبی هم از بازیکنان نوجوان بوشهر است. رضا مزارع از دیلم به تیم پیوسته است و عرفان غلامپور هم از بازیکنان خوب برازجانی ست که در این اردو حضور دارند. خسروانی در پایان بیان داشت: برنامه های خوبی برای ساحلی داریم و ساحلی را در اولویت برنامه های خود قرار داده ایم.

رسول حیاتی دبیر هیات والیبال گناوه ، منصور لیراوی رئیس هیات والیبال ساحلی استان و برادران هادی و مهدی امیری تلاش زیادی انجام دادند تا تیم ملی در بهترین شرایط به تمرینات خود ادامه دهد.

پرویز فرخی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی در جریان تمرینات تذکرات فنی را به بازیکنان استان می دهد. تیم استان زیر نظر خسروانی تمرینات خود را انجام می دهد.

والیبال-ساحلی..تیم-ملی-نوجوانان والیبال-ساحلی.پرویز-فرخیوالیبال-ساحلی.تیم.ملی-نوجوانان والیبال-ساحلی.سالار-غنی-دل

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *