امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

خداحافظی یکی از بهترین فوتبالیستهای دهه پنجاه و شصت گناوه با زندگی

یاران سبز: آخرین بار وقتی کنار هم ایستادیم همچنان بلند قامت و با مرام نشان می داد، در مراسم زنده یاد عبدالعزیز افتخاری به سراغش رفتم و پس از احوال پرسی گفتم برایم وقت بگذار تا مروری بر خاطرات گذشته فوتبال گناوه و تیم فوتبال بندر داشته باشم، دعوتم کرد و قرار گذاشتیم، اما آن قرار برای همیشه بی قرار باقی ماند. ناصر ابراهیمی یکی از بهترین مدافعین فوتبال گناوه در ۵۷ سالگی با زندگی خداحافظی کرد.

ناصر ابراهیمی در بیست و ششم شهریور سال ۱۳۳۷ در دیلم به دنیا آمد. در سال ۴۹ با توجه به انتقال پدرش از گمرک دیلم به گناوه همراه با خانواده به گناوه مهاجرت کرد. فوتبالش را با تیم محلاتی افسرتاج که در محدوده محله شمال مرکزیت داشت به همه نشان داد. قامت بلند و فوتبال هوشیارانه اش خیلی زود مورد توجه تیمدارها قرار گرفت و به پرسپولیس پیوست. عمر فوتبال این پرسپولیسی دو آتشه در پرسپولیس یک سال بود و بعد از آن به همراه زنده یاد محمود حیات داوودی ، سید عباس تهمتن، محمد کشتورز و رحمان عبودی در خانه عبودی در محله سرخور تیم فوتبال بندر را تشکیل دادند، تیمی فوتبال بلد و منظم که هنر بازیکنانش همچنان در ذهن تماشاگران فوتبال دهه پنجاه  به یادگار مانده است و به این تیم تا پایان فوتبالش علی رغم تعصب به پرسپولیس وفادار ماند.

ابراهیمی را کمتر کسی در زمین فوتبال عبوس دید؛ وی فوتبال را تا سال ۶۵ ادامه داد و در سالهایی که فوتبال به صورت منتخب شهرها انجام می شد به عنوان کاپیتان یکی از ارکان تیم گناوه بود. ضربات سر مدافع بلند قامت قوتبال گناوه زبانزد بود.

ناصر ابراهیمی بعد از معاینات پزشکی در بیستم مهرماه مشخص شد به بیماری سرطان پروستات مبتلا است. ابتدا در شیراز تحت نظر پزشک بود و سپس به بیمارستان بهمن تهران انتقال داده شد و در همین بیمارستان دار فانی را وداع گفت.ناصر.ابراهیمیبندر.ناصر-ابراهیمی فوتبال-گناوه.ناصر-ابراهیمی  ناصر-ابراهیمی-.-.منتخب-گناوه...ناصر-ابراهیمی منتخب-گناوه..ناصر-ابراهیمی منتخب-گناوه.ناصر-ابراهیمی ناصر-ابراهیمی.. ناصر-ابراهیمی

پست های مرتبط

۳ نظر

  1. حجت ا...محمدیان

    اسوه مهربانی و ادب فوتبالیستی باسبک واحساس ٬ یه کاپیتان
    محجوب.خدا حافظ کاپیتان……
    همیشه به یادت هستیم بهترین.
    همیشه به یادت هستیم باغیرت.
    همیشه به یادت هستیم و مهربانی و گذشت را به یاد تو پاس خواهیم داشت

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *