امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

امید گناوه با انگیزه برد/جاوید کاشان به سختی سپاهان یاسوج را شکست داد

یاران سبز- مرتضی خضری: مرحله دوم فوتبال نونهالان کشور در گروه جنوب که میزبانی آن را امید گناوه به عهده دارد روز نخست خود را با پیروزی پر گل امید گناوه در مقابل اتحاد شهرکرد پشت سر گذاشت. این مسابقات در چهار گروه چهار تیمی انجام می شود و از هر گروه دو تیم به مرحله سوم صعود می کنند. در این گروه امید گناوه میزبان تیمهای اتحاد شهر کرد، سپاهان یاسوج و جاوید کاشان است. امید گناوه دیدار نخست خود را با نتیجه پنج بر صفر  در مقابل اتحاد با پیروزی پشت سر گذاشت، در این روز جاوید کاشان هم موفق به شکست یک بر صفر سپاهان یاسوج شد.

در بازی نخست نونهالان کشور، امید گناوه که از نظر فیزیکی هم برتر از حریف خود بود با دو گل محمد پورسلیم و جواد جوکار نیمه نخست را به سود خود به پایان برد. در نیمه دوم امید کاملا بر بازی سوار بود، بازی خوب عارف شکوهی، محمد پورسلیم و محمد صیدعالی در میانه زمین اجازه نداد تا بازیکنان اتحاد بتوانند میدان را در اختیار بگیرند. نماینده گناوه در نیمه دوم هم سه بار موفق به گلزنی شد. ابتدا علیرضا گره هافبک چپ این تیم در فضای پشت مدافعین اتحاد صاحب توپ شد و گل سوم را به ثمر رساند و در ادامه هم محسن دشتی و محمد صید عالی این تیم را صاحب گل های چهارم و پنجم کردند.

در دومین دیدار دو تیم استخوان دار سپاهان یاسوج و جاوید کاشان به دیدار هم رفتند که کاشانی ها موفق به شکست یک بر صفر یاسوج شدند. گلی که محمد مهدی علوانی در نیمه نخست به ثمر رساند تنها گل این دیدار بود. در این دیدار سید مهدی ساداتی دروازه بان جاوید کاشان ستاره تیمش بود؛ رضا ربانی خواه کاپیتان سپاهان هم بهترین بازیکن این تیم و میدان بود.

در حاشیه:

هنوز مسابقات آغاز نشده زمزمه بازیکن غیر مجاز به گوش می رسد.

زارعی ناظر این مسابقات با وسواس زیاد تیمها را زیر ذره بین قرار داده است.

اتحاد-شهرکرد امید-گناوه جاوید-کاشان سپاهان-یاسوج

 

پست های مرتبط

1 نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *