امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نشدی که شد

یاران سبز_ محمد احمدزاده : و بالاخره یکی از رده های سنی فوتبال گناوه به لیگ برتر کشور پیوست. امید گناوه که میزبان سومین دور مسابقات زیر گروه لیگ برتر نوجوانان کشور بود در مسابقاتی که با حواشی عجیبی هم همراه بود به لیگ برتر راه یافت. نوجوانان امید گناوه به رهبری علی ناصری پوران یکی از نتایج ماندگار در فوتبال گناوه را به دست آورد. ناصری پوران با جذب چندین مهره کلیدی از استان و بازیکنان خوب گناوه با یک پیروزی و دو مساوی بعد از مس رفسنجان جواز صعود به لیگ برتر نوجوانان کشور را گرفت.

در این مسابقات چهار تیم امید گناوه ، ایرانجوان بوشهر ، مس رفسنجان و شاهین بروجرد حضور داشتند که امید با کسب نتیجه مساوی در آخرین دیدار خود در جای دوم گروه قرار گرفت و به لیگ برتر نوجوانان صعود کرد.

امید میزبان این مسابقات در روز پایانی تنها به یک امتیاز نیاز داشت تا جشن صعود بگیرد؛ در نیمه نخست فوتبال دو تیم بیشتر در میانه های میدان دنبال می شد و موقعیتی بر روی دروازه ها خلق نشد. در نیمه دوم حرکت انفرادی عزیز صفری خطرناک ترین حمله  امید را به دنبال داشت که این حمله با واکنش گلر مسی ها همراه شد. در اواخر مسابقه تنها توپی که در نیمه دوم به خط حمله مس رسید منجر به گل شد اما یک دقیقه بعد امیر حسین موسوی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم مس رفسنجان و امید گناوه جواز صعود به لیگ برتر کشور را دریافت کنند.

در این مسابقات خط دفاعی امید را بهادر عربزاده، حسام تراکمه، فیروزی و فروزش تشکیل می دادند. فیروزی و فروزش که یک فصل موفق را در پیروزی برازجان پشت سر گذاشته بودند در این مسابقات هم هماهنگ عمل کردند و با حمایت بهادر عربزاده و حسام تراکمه یکی از بهترین خطوط دفاعی را تشکیل دادند. در میانه میدان محمد امین آل خمیس یکی از بهترینهای شاهین بوشهر در کنار فرشاد سه کناری و آرمین هنر دیده عصای دست علی ناصری پوران بودند. در جناح راست عزیز صفری مشکل گشای تیم امید بود. در جناح چپ این تیم هم منصوری زاده عملکرد خوبی داشت. در خط حمله هم  امیر حسین موسوی گره های کور گلزنی این تیم را به خوبی باز می کرد.

مصطفی ربیعی و زیارت زاده در کنار علی ناصری پوران جوان یکی از تکمیل ترین کادرهای فنی را تشکیل داده بودند. دور بودن از حواشی و تمرکز بر روی تیمی که به خوبی بسته شده بود از فاکتورهای این گروه موفق بود.

در این تیم کمتر از بازیکنان گناوه ای استفاده شد که  می توان این را از نواقص فوتبال گناوه دانست. این ضعف باید در مدارس فوتبال ترمیم شود.

..امید-گناوه..

پست های مرتبط

۳ نظر

  1. فوتبالی

    نویسنده : فوتبالیتاریخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت : ۱۷:۱۶:۲۵
    ککا ای نه همون تیمی بود که تو گناوه توسط پیروزی برازجان هفت تایی شد؟

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *