امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیروزی امید گناوه در بوشهر گام محکمی برای صعود

یاران سبز _ محمد احمدزاده : مرحله دوم مسابقات زیر گروه نوجوانان کشور در بوشهر استارت خورد.  در این گروه تیم های ایرانجوان بوشهر ، گهر درود ، ستارگان شیراز و امید گناوه با یکدیگر به رقابت می پردازند که در روز نخست گهر درود و امید گناوه در مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

در اولین مسابقه تیم گهر درود موفق شد با یک بازی منطقی حریف خود ستارگان شیراز را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارند تا گام نخست را محکم برداشته باشند. در دومین مسابقه داربی استان بوشهر بسود نماینده گناوه خاتمه یافت ایرانجوان و امید در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که این دو تیم در مرحله نخست هم در یک گروه قرار داشتند و با کسب نتیجه مساوی هر دو تیم از آن گروه صعود کردند. با شروع مسابقه دو تیم فوتبال درگیرانه و فیزیکی را انجام دادند تا در اواسط نیمه نخست امید از تنها موقعیت خود نهایت استفاده را برد و فرشاد سه کناری موفق به گشودن دروازه تیم ایرانجوان شد تا امید با یک گل از حریف خود پیشی بگیرد. در نیمه دوم ایرانجوانی ها بدنبال زدن گل تساوی بودند و امیدی ها هم در پی حفظ نتیجه و دل بستن به ضد حملات، شاگردان شریفی در این نیمه موقعیت های خوب گلزنی هم بدست آوردند اما با سدی بنام مختاری در درون دروازه امید مواجه شدند. در لحظات پایانی علیرضا مختاری با واکنش های زیبای خود مانع فروپاشی دروازه امید شد تا علیرضا ناصری پوران و شاگردانش در اولین بازی خود به یک سه امتیاز با ارزش برسند.

در حواشی :

نیامدن داور ها و کمبود داور باعث شد تا از یک کمک داور و داور چهارم از استان بوشهر استفاده شود. نبود داور و تاخیر در شروع بازی اعتراض کادرفنی تیم امید را هم به همراه داشت.

بازیکنان امید که در نیمه دوم بدنبال حفظ نتیجه بودند به خوبی از گل خود محافظت کردند، خط میانی و دفاع امید روز خوبی را سپری کرد.

علیرضا مختاری سنگربان امیدی ها گر چه در دور اول مسابقات عملکرد خوبی نداشت اما در این دیدار چهره برتر زمین بود و با واکنش های خود مانع گلزنی ایرانجوانی ها شد.

در روز دوم مسابقات امید به مصاف گهر درود می رود و بازنده های روز نخست یعنی ایرانجوان و ستارگان شیراز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

نوجوانان-امید-گناوه نوجوانان-ایرانجوان-بوشهر

پست های مرتبط

1 نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *