امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پارسه در حذفی آهنگ قهرمانی دارد/آل‌یاسین اولین مدعی که صعود کرد

یاران سبز-مرتضی خضری: مسابقات فوتسال یاران سبز جام رمضان با انجام دو دیدار در مسابقات گروهی و یک دیدار در جام حذفی اولین هفته خود را در گروه های هشت‌گانه به پایان رساند. در این شب مسابقات با نام در خاک خفتگان باشگاه لنگر مال قاید انجام شد. تیم لنگر از جمله تیم‌های باسابقه در فوتبال گناوه می‌باشد که همیشه با ترکیبی روستایی در مسابقات فوتبال باشگاه‌های گناوه شرکت داشته است و در بعضی از سال‌ها شگفتی ساز فوتبال گناوه شده است. در این تیم جای خالی مرحوم منصور حیاتی، غلامرضا بابک، منصور نوبخت، محمود همت، احمد هاشمی و حسن حیاتی همیشه احساس می‌شود. مرحوم منصور حیاتی و غلامرضا بابک از جمله بازیکنان نسل اول این تیم بودند. منصور حیاتی یکی از بهترین‌های این تیم در آخرین نقطه خط دفاعی بود. بابک هم مانند حیاتی از پیشکسوتان این تیم بود که در جناح چپ لنگر به بازی گرفته می‌شد. منصور نوبخت مدافع کناری لنگر هم خیلی زود مرگ او را از فوتبال جدا کرد. در این تیم محمود همت، احمد هاشمی و حسن حیاتی هم فعالیت داشتند. همت و حسن حیاتی در جناح چپ این تیم حضور موفقی داشتند و هاشمی هم در خط حمله این تیم بازی می‌کرد.

باشگاه پاس گناوه یاد همه سبزها را گرامی می‌دارد.

در بازی‌های این شب ابتدا پارسه و پیام در جام حذفی به دیدار هم رفتند که پارسه ۹ بر ۱ پیام را در هم کوبید. داریوش خضری و شاگردانش در طول این بازی تیم برتر میدان بودند و با گلزنی‌های صادق بزمه(۴گل)، محمد حسین زاده (۲گل)، مهدی احمدی، سلیمان کرامتی و رضا قویه به پیروزی رسیدند. پارسه در همان دو دقیقه نخست بازی دو بر صفر پیش افتاد که همین موضوع باعث شد تا خضراب و شاگردانش نتوانند به روال عادی بازی برگردند.

در دومین بازی از این شب آل‌یاسین و ارشاد دو تیم پیروز هفته اول در مقابل هم ایستادند که این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ به سود ال‌یاسین به اتمام رسید. در این بازی هم عادل دشتی‌زاده چهره برتر تیمش بود و در این دیدار هم سه گل به ثمر رساند تا همچنان به عنوان یک مدعی در جدول گلزنان باقی بماند. ارشاد در این بازی بیش از هر چیز از کمبود بازیکن آزار دید. این تیم که نتوانسته بود با بازیکنان دهدشتی خود به توافق برسد با کمبود بازیکن روبرو بود و شب سختی را بازیکنان این تیم پشت سرگذاشتند.

یک تیم باتجربه بنام ضامن جمهوری و یک تیم جوان بنام کوثر دیدار تماشایی را برگزار کردند که در نهایت این دیدار با نتیجه ۶ بر ۱ به سود ضامن جمهوری به اتمام رسید. ضامن که با ترکیبی از بازیکنان باتجربه در این جام حاضر شده است در دقایق نخست بارها در مقابل محمد سراشکنی دروازه بان کوثر ناموفق بود اما بالاخره با ضربه سید یامین موسوی قفل دروازه کوثر شکست. سجاد خادمی تیم بسیار جوانی را به مسابقات فرستاده است. این تیم نیاز به تجربه و زمان دارد تا بتواند به عنوان یک مدعی مطرح شود.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *