امروز: ۰۲ آبان ۱۴۰۳

فوتسال محلات روستای محمدصالحی و استقبال گرم روستاییان

یاران سبز_ مرتضی خضری: فوتسال محلات فرصتی بود تا یک بار دیگر ورزشکاران روستای محمد صالحی در کنار هم به رقابت بپردازند. هشت محله در روستای محمدصالحی با جام وحدت بعد از سال‌ها برای رشد فوتبال به رقابت پرداختند. در این مسابقات هشت محله ( مال شمالی، مال هیرونی، امیر کبیر، مسجد، مال بالایی، نسترن، بدنشکی یا گنجشکی و ابن سینا) در دو گروه رقابت کردند که در نهایت مال بالایی عنوان قهرمانی را در این مسابقات به دست آورد. در دیدار پایانی دو تیم مال بالایی و مسجد در وقت معمول بازی به نتیجه مساوی ۳ بر ۳ دست یافتند. این بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که مال بالای عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در این بازی‌ها رضا تاجدینی با ۸ گل عنوان بهترین گلزن مسابقات را به دست آورد. این در حالی بود که صادق نظرپور با هفت گل در تعقیب این بازیکن بود و غلامرضا احمدپور و محمد روستایی هم در جدول گلزنان ۶ گله بودند.

صادق نظرپور در این مسابقات عنوان بهترین بازیکن را به خود اختصاص داد و جام اخلاق نیز به «بندشکی» رسید.

علی شاعری به عنوان جوان‌ترین بازیکن مسابقات معرفی شد و در میان دروازه‌بان‎‌ها نیز عبدالرضا نظری از مال بالایی به عنوان بهترین سنگربان انتخاب شد.

محسن حیدری و حمیدرضا دهقانی با این اندیشه که بتوانند یک بار دیگر فضایی را به وجود آورند که تیم پیکان روستای محمدصالحی بتواند وارد عرصه فوتبال گناوه شود این مسابقات را تدارک دیدند.

مراسم اهدا جوایز را مختار فخری مسئول کمیته ورزش شورای محمد صالحی، مجید باغبانی دهیار روستا و عباس قلی عباسی، امیر حسین بهروزی و سید حسن کاظمی انجام دادند.جام-رمضان-1 جام-رمضان-6 جام-رمضان-5 جام-رمضان4 جام-رمضان-3 جام-رمضان-2 حیدری-.-جام-رمضان سید-حسن-کاظمی.رضا-دهقانی صادق-نظرپور علیشاهی

پست های مرتبط

۳ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *