امروز: ۰۲ آبان ۱۴۰۳

موج با شرایطی بد و با شکست به تعطیلات رفت

فوتبال-ساحلی.-گاودارییاران سبز_مرتضی خضری: موج نیم فصل را با شکست پشت سر گذاشت و به تعطیلات رفت. این تیم در آخرین بازی خود از نیم فصل اول در حالی که دو بر صفر از کاسپین ساری پیش افتاده بود در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب شد.

در نیمه نخست این دیدار موج با گل‌های مهرداد گاوداری و محمد امین صیادی دو بر صفر پیش افتاد اما در وقت دوم حریف جبران کرد و در وقت سوم هم گل جعفر غلامی پاسخ داده شد تا این بازی به ضربات پنالتی برود. در ضربات پنالتی ابتدا میلاد فتوت با کنترل ضربه حریف شرایط خوبی را برای موج مهیا کرد و به دنبال آن حبیب سرداری هم ضربه خود را گل کرد اما ضربات مهرداد گاوداری و جعفر غلامی فضای بالای دروازه را شکافت تا این دیدار را هم موج با شکست پشت سر بگذارد.

موج در اکثر دیدارهای خود در ابتدا از حریف پیشی می‌گیرد و در ادامه با مشکل روبرو می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد این تیم کمبود بازیکن دارد و باید به دنبال جذب بازیکن باشد و البته باید برنامه بدنسازی این تیم هم تقویت شود.

موج همچنان در انتهای جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی‌ست.

یک نکته، کاسپین وقتی برای انجام این بازی حرکت می‌کند که بازیکنان و تیم شارژ مالی می‌شوند؛ در گناوه با موج هم چنین برخوردی می‌شود.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *