امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فدک بدون واهمه در فکر صعود/ پایگاه امام سجاد(ع) امیدوار به صعود

یاران سبز_ مرتضی خضری: مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره یاران سبز یازدهمین شب خود را هم با انجام سه دیدار پشت سر گذاشت. در این شب یادی شد از تیم فوتبال شهباز، تیمی که با نام مرحوم محمد گرگی به فوتبال گناوه معرفی شد. بی شک محله امام‌زاده خاطرات این مرد را از یاد نخواهد برد. گرگی خدمت بزرگی به فوتبال گناوه کرد و شاگردان بزرگی را هم به فوتبال معرفی کرد. گرگی فوتبالش را با پاس آغاز کرد و در ادامه با تشکیل تیمی جوان از محله امام‌زاده این تیم را تبدیل به یکی از متحدترین تیم‌های فوتبال گناوه کرد. وقتی گرگی بنابه دلایلی نتوانست در کنار این تیم باشد آرام آرام شهباز به سمت غروب پیش رفت و بالاخره کار به جایی رسید که فعالیت این تیم متوقف شد. در این تیم مرحوم علی مهدی‌زاده هم روزهای خوبی را سپری کرد اما مهدی‌زاده در همان جوانی مرگ را تجربه کرد.

باشگاه پاس یاد تمامی ورزشکاران را گرامی می‌دارذ.

در یازدهمین شب مسابقات جام رمضان یادواره یاران سبز، فدک برازجان، پردیس و پایگاه امام سجاد(ع) حریفان خود را شکست دادند. در دیدار نخست سورنا حریف فدک برازجان بود. فدک که در این بازی حسین پورامینی را هم به ترکیب خود اضافه کرده بود در طول بازی برتر از سورنا عمل کرد و ۸ بر صفر به پیروزی رسید. سورنا در این دیدار با غیبت چند بازیکن خود حرفی برای گفتن نداشت. در این دیدار پیمان سالاری و اسفندار خسروی هر کدام دو گل و محمد مجاهد، ساسان ویسویی، رضا بورکی مسعود حسن زاده یک گل به ثمر رساندند. در بازی دوم امپراطور که برای حضور در این مسابقات هزینه‌های فراوانی انجام داده بود در مقابل تیم جوان پایگاه امام سجاد(ع) ۶ بر ۲ مغلوب شد تا وضعیت این گروه هم به هم بریزد. در این گروه فدک تا حدودی خیالش برای صعود راحت است ولی امپراطور راه سختی برای صعود دارد. این تیم باید در بازی پایانی فدک را مغلوب کند نتیجه‌ای که دور از دسترس است. شرایط صعود سورنا و پایگاه امام سجاد(ع) هم مهیاست. سورنا برای صعود نیاز به پیروزی دارد و پایگاه امام سجاد(ع) هم در صورت مساوی مجوز ورود به مرحله بعد را دریافت می‌کند. در دیدار امپراطور و پایگاه امام سجاد(ع) محمد رضا رستمی، حجت عربزاده، سید حسین موسوی، محمد اندرنای و عباس حیدری بازی خوبی انجام دادند. گل‌های این تیم را هم محمد اندرنای، محمدرضا رستمی و سیدحسین موسوی (هر کدام دو گل) به ثمر رساندند.

در دیدار پایانی این شب دیدار حساس پردیس و لیان برگزار شد. دو تیم بازیکنان خوبی در اختیار داشتند ولی بازیکنان پردیس در حمله و دفاع منظم عمل کردند و در نهایت ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند. در این دیدار احسان فیروزپور به دلیل خطا با کارت قرمز محمد شرونی داور این بازی جریمه شد. گل‌های پردیس را محمد انوشا، نعیم صالحی و رحیم زیارت به ثمر رساندند. پردیس با کسب دومین پیروزی صدرنشین این گروه شد و باید صعود این تیم را قطعی دانست گر چه حوادث فوتبال می‌تواند هر معادله‌ای را بهم بزند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *