امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تکواندو دختران خردسال و تمرینات آمادگی جهت مسابقات کشوری

یاران سبز_ مرتضی خضری: وقتی کیمیا علیزاده اولین برنز بانوان را در المپیک برای ورزشکاران کشورمان به گردن آویخت می‌شد حدس زد که تکواندو بانوان هم جان خواهد گرفت. نتایج کیمیا تاثیر خود را از نظر روانی بر ورزشکاران کشور گذاشته است. در اولین برخورد با تیم منتخب دختران خردسال تکواندو استان که در گناوه تمرینات خود را انجام می‌دهند می‌شد امید رسیدن به جایگاه کیمیا را در نگاه آنها خواند.

  گناوه میزبان آخرین اردوی تدارکاتی تکواندوکاران دختر خردسال استان است. با پایان مسابقات تکواندو رده سنی خردسالان نفرات برتر به اردوی آمادگی جهت شرکت در مسابقات کشوری فرا خوانده شدند که بعد از طی تمرینات و انجام یک اردو در جم نفرات برتر برای حضور در مسابقات کشوری در ده وزن معرفی شدند. تیم منتخب خردسالان استان زیر نظر سکینه بختیاری و هانیه شیخ‌زاده در سالن رزمی گناوه تمرینات خود را انجام می‌دهند. مسابقات کشور نوزدهم شهریور ماه در یزد برگزار خواهد شد. تیم استان در سال گذشته ضعیف‌ترین نتیجه را به‌دست آورد اما در این دور امیدوار به کسب عناوین مختلف است. سکینه بختیاری در این زمینه گفت: در تمامی اوزان با توجه به اردوهای انجام شده و برنامه‌های تقویت روحی و فنی انتظار داریم که به نتایج خوبی برسیم. در ترکیب استان ۶ بازیکن از بوشهر، سه بازیکن از گناوه و یک بازیکن جمی حضور دارند.

ترکیب تیم استان را به ترتیب اوزان مختلف میریام ربیعی، فاطمه خجسته فرد، سونیا فیروز بخت، فاطمه ملک زاده، مرضیه حیدری، مریم طاهری، مهدیه غلامی، سیده فاطمه هدایت، سیده فاطمه موسوی و زهرا عربزاده تشکیل می‌دهند.تکواندو-خردسالان

پست های مرتبط

۲ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *