امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

ما به دنبال خواسته‌های باشگاه هستیم، هدف ساخت بازیکن است

یاران سبز _ محمد احمدزاده : یکی از مربیانی که بدون حاشیه فوتبال پایه استان را حجی می‌کند مسعود احمدی‌ست. سرمربی شاهین چنان پرونده درخشانی دارد که جای حرفی در آن باقی نیست. معرفی تعداد زیادی بازیکن به فوتبال شاهین و دیگر تیم‌ها در رده بزرگسالان حاصل تفکرات فوتبالی این مربی‌ست و همین عملکرد باعث شد تا مسئولین شاهین شهرداری به این نتیجه برسند که امکانات آموزشی این مربی را افزایش دهند و نگاه ویژه‌ای به احمدی داشته باشند.

به سراغش رفتیم تا سراغی از جوانان شاهین شهرداری در لیگ برتر فوتبال کشور بگیریم

مسعود احمدی سرمربی جوانان شاهین شهرداری بوشهر در خصوص آخرین وضعیت تیمش در لیگ برتر جوانان کشور گفت: در چهار هفته گذشته از مسابقات، دو شکست، یک تساوی و یک پیروزی بدست آوردیم. در دو بازی اول با بدشانسی رو به رو بودیم و شکست خوردیم؛ در بازی با تراکتور در تمام دقایق بازی برتر از حریف بودیم و در روزی که مستحق سه امتیاز بودیم به یک امتیاز بسنده کردیم. در بازی خارج از خانه در برابر مس هم نیمه اول فوتبال قابل قبولی ارائه دادیم و در نیمه دوم با وجودی که تحت فشار بودیم لطف خدا شامل حال ما شد و در واپسین لحظات به گل رسیدیم. وی ادامه داد: ما می‌دانستیم هفته‌های اولی را از دست می‌دهیم، در سال‌های گذشته بازی‌ها در اواسط آبان‌ماه برگزار می‌شد و ما تمام برنامه‌های خود را برای همان زمان تنظیم کردیم ولی وقتی در کوران تمرینات بدنسازی بودیم به ما اطلاع دادند مسابقات در شهریورماه آغاز خواهد شد. این تغییر برنامه تمام برنامه‌های ما را بهم زد.

احمدی در خصوص اینکه آیا توانسته است تیمی شایسته حضور در مسابقات لیگ برتر ایران را روانه بازی‌ها کند، گفت : باید با واقعیت کنار بیایم با وجود شرایطی که ما داریم تلاشمان برای ماندن است و نمی‌توانیم جایگاه سال گذشته خودمان را تکرار کنیم و جز تیم‌های بالای جدول باشیم. در استان ما پتانسیل بستن یک تیم خوب وجود دارد ولی همکاری آنگونه که باید باشد، نیست. ما از نظر مهره بهترین تیم استان نیستیم و باید این واقعیت را بپذیریم. در دیگر استان‌ها بهترین بازیکنان را در اختیار نماینده شهر خود قرار می‌دهند، گر چه ما هم به دیگر تیم‌ها حق می‌دهیم، آنها هم هزینه کردند و نمی‌توانند بازیکنان خود را در اختیار ما بگذارند ولی انتظار می‌رد وقتی تیمی در بالاترین سطح فوتبال کشور است در استان با آن تیم همکاری شود. در بعضی از پست‌ها با مشکل رو به رو هستیم ولی آنچه در توان داریم رو می‌کنیم.

%d9%85%d8%b3%d8%b9%d9%88%d8%af-%d8%a7%d8%ad%d9%85%d8%af%db%8c

سرمربی جوانان شاهین شهرداری در ادامه افزود: خواسته‌ای که باشگاه از ما دارد آن را انجام می‌دهیم. هدف باشگاه از ما تحویل دادن بازیکن به رده بزرگسالان است. از سال ۹۳ تا کنون که وارد مسابقات کشوری شدیم نزدیک به ده بازیکن به بزرگسالان داده‌ایم، محمد علی‌پور، حسین غریبی و رضا دهقان بازیکنانی هستند که با آنها به لیگ برتر صعود کردیم و حالا آنها در لیگ دو برای شاهین بازی می‌کنند.

هدف نگه داشتن تیم در لیگ برتر است و وقتی هدف اینگونه شد رشد فنی بازیکن و تفهیم تاکتیک به بازیکن در اولویت اول قرار می‌گیرد و نتیجه تبدیل به اولویت دوم می‌شود، نتیجه مهم است ولی وقتی هدف باشگاه این باشد باید پیرو تفکرات باشگاه باشیم.

حضور شاهین در لیگ برتر سهم بازیکنان جوانان استان است و ما امسال بازیکن غیر بومی نداریم در صورتی که تمام تیم‌ها از بازیکنان غیر بومی استفاده می‌کنند. استفاده از بازیکنان بومی در بعضی شرایط تاوان هم دارد اما چون تفکر، تفکر ایده‌الی‌ست پای تاوان آن هم باید امضا کنیم. ما ۲۶ بازیکن داریم که در این ۴ هفته از ۲۱ بازیکن استفاده کردیم تا آنها در شرایط مسابقه قرار گیرند لذا در آینده به نتیجه بهتری می‌رسیم، گر چه کارمان سخت است اما از آن لذت می‌بریم و خوشحالیم.

احمدی در خصوص رسیدن به شرایط ایده‌آل تیمی هم گفت: هنوز از شرایط ایده‌آل خود فاصله داریم و از آن چیزی که دوست داریم و مد نظرمان است فاصله داریم. برنامه ریزی ما برای انجام ۹ بازی غیررسمی تا آغاز مسابقات بود ولی تنها ۲ بازی غیر رسمی انجام دادیم. با توجه به تغییر زمان مسابقات ما نزدیک به ۳۰ جلسه تمرین خود را حذف کردیم و رسیدن به شرایط خوب مستلزم زمان است. این نتایج را هم که می‌بینید حاصل از خود گذشتگی بازیکنان است.

%d9%85%d8%b3%d8%b9%d9%88%d8%af-%d8%a7%d8%ad%d9%85%d8%af%db%8c-2

احمدی در خصوص قضاوت‌ها هم گفت: در بازی با تراکتور در آخرین دقایق مسابقه پنالتی صددرصد ما گرفته نشد. در بازی با مس بازیکن حریف سر بازیکن ما را نشانه رفت که داور می‌توانست دوبار از کارت قرمز خود استفاده کند که اینگونه نشد و حتی خود ناظر هم با نظر و عقیده ما موافق بود. ما تا به حال در بازی‌هایی که میزبان بودیم از داوری ضرر کردیم؛ منظورم این نیست که داوران از روی عمد و غرض این کار را انجام می‌دهند ولی حقیقت این است که قضاوت‌های خوبی انجام نشد و امیدوارم در آینده قضاوت‌ها بهترشود.

احمدی در پایان گفتگوی خود با سایت یاران سبز گفت:  جا دارد اینجا از اعضای کادر فنی تیم که با تمام وجود وقت می گذارند و زحمت می کشند تشکر کنم. از مدیر عامل باشگاه پاس و امید گناوه و خیبر اهرم برای همکاری با جوانان شاهین شهرداری تشکر می‌کنم و قدردان زحمات آقای محمد محمدی مسئول رده‌های پایه شاهین شهرداری  و همچنین مدیر عامل تیم که شرایط خوبی را برای جوانان بوجود آورده است، هستم .

 

 

پست های مرتبط

1 نظر

  1. ایرانجوانی

    باسلام
    اقای احمدی بجز … مصدوم کردن بازیکنان کاردیگری بلد نیست چندین بازیکن از استقلال بوشهر گرفته ولی باز از عدم همکاری استان صحبت می کنندمی خواهید تیم ملی را به ایشان انتقال دهید شاید انموقع تیمش سوم لیگ شود.!!!!!!!!

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *