امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

شاهین شهرداری اولین سه امتیاز را از دل کویر به چنگ آورد

یاران سبز _ محمد احمدزاده: رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور هفته چهارم خود را هم پشت سر گذاشت. در این هفته تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، نفت اهواز، البدر بندرکنگ، گهر درود و سپاهان اصفهان حریفان خود را شکست دادند . جدال نفتی‌های خوزستان را اهوازی‌ها بسود خود به پایان رساندند. دیدار نفت اهواز و آبادان ۲ بر صفر به سود اهواز به اتمام رسید. گل‌های این دیدار را  امیررضا افشار و رامین جهانبخشی به ثمر رساندند. برق جدید شیراز در خانه با سه گل مغلوب البدر بندر کنگ شد. گل‌های البدر را محمدامین دریابان، امید سنجین‌بان و علی زاهدی به ثمر رساندند، گهر زاگرس درود با تک گل سینا شیخی، ذوب آهن اصفهان را با شکست بدرقه کرد. روند پیروزی‌های سپاهان اصفهان همچنان ادامه دارد؛ این تیم اینبار گل گهر سیرجان را شکست داد. احمد دهداری و رضا دهقان برای زرد پوشان سپاهان گلزنی کردند و تک  گل گهر را مهرداد عالی‌پور به ثمر رساند. دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز هم به دلیل حضور فولاد در تورنمنت ژاپن لغو و به زمان دیگری موکول شد.

در کویر ایران، شاهین بوشهر موفق شد اولین سه امتیاز خود را کسب کند. نماینده استان بوشهر در هفته چهارم در کرمان به مصاف مس رفت. در نیمه نخست شاهین برتر از حریف بود و موقعیت‌های خوب گلزنی هم خلق کرد که با بی دقتی بازیکنان به هدر رفت. در نیمه دوم میزبان تیم برتر میدان بود و شاهین هم بدنبال حفط نتیجه و کسب حداقل امتیاز اما غفلت میزبان از خط دفاعی تاوان سنگینی برای این تیم داشت و در وقت‌های تلف شده ضربه سر امیر محمودی به گل تبدیل شود تا اولین سه امتیاز شاهین شهرداری در لیگ برتر کشور به دست آید.

عدم آشنایی بازیکنان شاهین با چمن مصنوعی باعث شد تا بازیکنان این تیم در این بازی با مشکل روبرو شوند.

یوسف صبری یکی از خوب‌های شاهین در این دیدار بود. شاهین در این دیدار دو مصدوم هم داشت، علی ابراهیمی و یوسف صبری به دلیل مصدومیت تعویض شدند.

علی خرم آبادی بازیکن گناوه‌ای شاهین  در ۳۰ دقیقه‌ی پایانی به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. سیدامیر حسین موسوی و موسایی هم در این دیدار از روی نیمکت شاهد بازی هم تیمی‌های خود بودند.

امیر محمودی در نوک پیکان خط حمله شاهین و صادق غریبی در آخرین نقطه خط دفاعی این تیم از بهترین‌های شاهین در این دیدار بودند.

شاهین شهرداری بوشهر با دو شکست، یک تساوی و یک پپیروزی با چهار امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد. نماینده استان در هفته پنجم میزبان فولاد خوزستان است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *