امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

سپاهان میدان را داشت، شاهین به دنبال روزنه بود

یاران سبز _ محمد احمدزاده : رقابت های لیگ برتر جوانان کشور هفته نهم خود را هم پشت سر گذاشت. در این هفته فولاد خوزستان و نفت اهواز تن به تساوی بدون گل دادند. تراکتور سازی تبریز با نتیجه دو بر یک مس کرمان را شکست داد. مهدی ببری و مجتبی کسایی برای تراکتورسازان گلزنی کردند و تک گل مس کرمان را هم آروین صالحی به ثمر رساند. البدر بندرکنگ با دو گل محمد ذاکران صنعت نفت آبادان را از پیش رو برداشت. گل گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان به نتیجه دو بر دو رسیدند. محسن مغولی و عباس شمس برای گل گهر گلزنی کردند و گل‌های ذوب آهن هم توسط سجاد گنجویی و مهدی غلامی به ثمر رسید. گهر درود با تک گل علی کوشکی در شیراز موفق شد برق جدید را شکست دهد. شاهین شهرداری بوشهر هم تیم صدر جدولی سپاهان را در بوشهر با نتیجه بدون گل متوقف کرد.

شاهین شهرداری نماینده استان بوشهر بعد از شکست دو بر صفر در برابر ذوب آهن اصفهان، در این هفته در برابر تیم قدرتمند و صدرنشین لیگ برتر جوانان کشور یعنی سپاهان اصفهان قرار گرفت که این دیدار بدون گل به پایان رسید. در نیمه نخست شاهین شروع خوبی داشت و توپ میدان را در اختیار داشت اما رفته رفته سپاهان اوضاع را در دست گرفت اما بازی پایاپای دو تیم در نیمه نخست و عملکرد خوب صادق غریبی در قلب خط دفاعی شاهین نگذاشت تا حریف متمول و قدرتمند اصفهانی به گل برسد. در نیمه دوم سپاهان بدنبال زدن گل برتری بود و اکثر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما جنگدنگی بازیکنان شاهین در میانه میدان و هماهنگی خط دفاع این تیم اجازه خود نمایی به بازیکنان سپاهان را ندادند گرچه در لحظات پایانی زرد پوشن اصفهانی یکی دو موقعیت نصف و نیمه بر روی دروازه شاهین خلق کردند اما در پایان توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

در این دیدار کاپیتان های دو تیم چهره های برتر این دیدار بودند رضا دهقان در تیم سپاهان عملکزد خوبی از خود به نمایش گذاشت در تیم شاهین شهرداری هم صادق غریبی در قلب خط دفاع عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد غریبی هم در هوا و هم بر روی زمین مسلط نشان داد.

بازیکنان گناوه ای شاهین هم یکی در زمین و یکی بر روی نیمکت و دیگری به دلیل مصدومیت در جایگاه بود . امیر حسین موسوی مهاجم تیز پای شاهینی‌ها به دلیل مصدومیت از جایگاه بازی هم تیمی‌های خود را تماشا کرد. امیر حسین موسایی در این دیدار بر روی نیمکت بود و علی خرم آبادی هم نزدیک به ۸۰ دقیقه در زمین حضور داشت.

سپاهان اصفهان تا هفته هشتم یک شکست و هفت پیروزی در کارنامه خود داشت و در این هفته در برابر جوانان شاهین شهرداری متوقف شد تا اولین تساوی این فصل خود را کسب کند. این تیم با ۲۲ امتیاز همچنان در صدر جدول است.

شاهین شهرداری بوشهر با سه پیروزی دو تساوی و سه شکست و کسب یازده امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه هفتم قرار دارد.

%d8%b3%d9%be%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86 %d8%b4%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%86-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *