امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پرسپولیس بنه گز قهرمان نیم فصل شد

یاران سبز_ مرتضی خضری: نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال استان در رده سنی بزرگسال به پایان رسید. هفته آخر در جدول کمترین تغییر را داشت اما همین کمترین تغییر تبدیل به اساسی ترین تغییر شد. مکان چهارم تا دوازدهم جدول بدون تغییر باقی ماند و نتایج به شکلی رقم خورد که تیم ها در جدول جایگاه خود را حفظ کردند اما در بالای جدول حاصل حساس ترین بازی مهمترین تغییر را رقم زد. شاهین عامری که صدرنشین لیگ بود در هفته های پایانی با چالشی جدی روبرو شد و چند امتیاز حساس را از دست داد. هدر رفتن امتیازات و شکست این تیم در آخرین هفته در مقابل پرسپولیس بنه گز باعث شد تا سرخ های بنه گزی نیم فصل را با قهرمانی به پایان برسانند. شاهین عامری هم به مکان دوم بسنده کرد. استقلال که جای دوم جدول را در هفته های متمادی از آن خود کرده بود با شکست در مقابل سیراف به مکان سوم سقوط کرد.

در انتهای جدول استقلال بندر ریگ و توحید بوالخیر قرار دارند و پرسپولیس دیلم هم در شرایط خطرناکی به سر می برد. در یک قدمی این تیم شاهین خورموج ایستاده است. این تیم هم کاندیدای سقوط است.

تحولات سیراف همه را شگفت زده کرد. این تیم هفته های بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و حالا با ۱۷ امتیاز دندان خود را حتی برای قهرمانی هم تیز کرده است.

در زمان استراحت بین نیم فصل اول و دوم یارگیری تیم های حاضر تاثیر فراوانی بر روند حرکتی تیم ها دارد. جدول به هم تنیده شده لیگ شانس اکثر تیم ها را برای قهرمانی پررنگ کرده است.

ردیف نام تیم بازی برد مساوی باخت گل‌زده خورده تفاضل امتیاز
۱ پرسپولیس بنه‌گز ۱۱ ۶ ۳ ۲ ۲۰ ۶ ۱۴+ ۲۱
۲ شاهین بندرعامری ۱۱ ۶ ۳ ۲ ۱۸ ۱۰ ۸+ ۲۱
۳ استقلال بنه‌گز ۱۱ ۵ ۵ ۱ ۱۱ ۷ ۴+ ۲۰
۴ سپاهان بوشهر ۱۱ ۵ ۳ ۳ ۱۸ ۱۱ ۷+ ۱۸
۵ امید گناوه ۱۱ ۵ ۳ ۳ ۱۲ ۶ ۶+ ۱۸
۶ سیراف کنگان ۱۱ ۵ ۲ ۴ ۱۶ ۱۶ ۱۷
۷ سپاهان خورموج ۱۱ ۴ ۴ ۳ ۱۷ ۱۰ ۷+ ۱۶
۸ پرسپولیس نوین برازجان ۱۱ ۴ ۳ ۴ ۱۷ ۱۶ ۱+ ۱۵
۹ شاهین خورموج ۱۱ ۳ ۲ ۶ ۷ ۹ ۲- ۱۱
۱۰ پرسپولیس دیلم ۱۱ ۲ ۴ ۵ ۱۰ ۱۶ ۶- ۱۰
۱۱ توحید بوالخیر ۱۱ ۲ ۱ ۸ ۷ ۲۴ ۱۷- ۷
۱۲ استقلال بندرریگ ۱۱ ۲ ۱ ۸ ۷ ۲۸ ۲۱- ۷

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *