امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مساوی حاصل نبرد هم‌استانی‌ها+ تصویر

یاران سبز_ مرتضی خضری: دو تیم هم استانی پرسپولیس گناوه و پیروزی برازجان در مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور در ورزشگاه شهید سراجی به دیدار هم رفتند. این بازی قرار بود هفته گذشته انجام شود اما اعتراض‌های مردمی در گناوه باعث شد تا شورای تامین اجازه برگزاری این بازی را ندهد. این اعتراض‌ها به دلیل بسته بودن گمرک و مشکل کالای همراه ملوان به وجود آمد. بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید. تیم‌های پرسپولیس گناوه و پیروزی برازجان با تیم‌های استقلال رامشیر، گامرون هرمزگان، جندی‌شاپور دزفول، شهید رضایی فیروزآباد، جهاد نصر سیرجان، ملی حفاری اهواز، جنوب باغ‌ملک و کارا شیراز هم گروه هستند.

با آغاز بازی مشخص شد دو تیم هنوز از آمادگی بدنی برخوردار نیستند. بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت و تنها شوت مجید اکبری تعادل را بهم زد. اکبری با ضربه پرقدرت خود نماینده برازجان را پیش انداخت.  بعد از این گل پرسپولیس گناوه برای متعادل کردن بازی تلاش کرد و فرار مهران ابراهیمی آغازی بود برای این تعادل؛ حرکت ابراهیمی در درون محوطه جریمه با خطای مدافع پیروزی متوقف شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه پنالتی را مرتضی حسینی به گل تبدیل کرد.

در نیمه دوم پرسپولیس سه موقعیت عالی را برای رسیدن به گل برتری از دست داد. رضا خدری با ضربه سر تیر مخالف را نشانه رفت اما توپ از کنار تیرک راهی اوت شد. توپ ارسالی محمد لطفی از همه گذشت و در تیر دوم به مهران ابراهیمی رسید ولی ابراهیمی به جای دروازه ۷ متری تیرک دروازه را بهتر دید و این موقعیت هم از دست رفت. ستار خدری با ضربه سر دروازه میهمان را تهدید کرد که این موقعیت هم با واکنش قاسم سلامت‌زاده سنگربان اهرمی پیروزی به کرنر رفت.

 نادر جعفری منفرد و امین فتحی سرمربیان دو تیم سرخ‌پوش گناوه‌ای و برازجانی هنوز با نوع فوتبال تعدادی از بازیکنان خود ناآشنا هستند.

میثم امیری گرچه دو سال از فوتبال به دور بود ولی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس گناوه را به بازو بست. در پیروزی برازجان رسول پورآزاد با موهای سفید شده بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بسته بود.

نماینده برازجان با نام پیروزی در مسابقات شرکت کرده است ولی بر روی پیراهن این تیم پرسپولیس برازجان نوشته شده است.

خدری نماینده حوزه شمال استان در مجلس از تماشاگران این بازی بود. خدری قبل از انجام بازی با خرید تمام بلیط‌ها این بازی را رایگان کرد.

در دقایق پایانی رضا جوریز بازیکن جوان پرسپولیس با دستور جعفری منفرد به بازی فراخوانده شد اما خبری از کارت جوریز نشد و این جوان فرصت بازی را از دست داد.

امیر زارعی، رضا خدری، خرم‌آبادی و مهران ابراهیمی بازیکنان جوانی بودند که در این بازی به میدان رفتند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *