امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در میان اعتراض همراهان دولت تغییرات انجام شد

یاران سبز_ مرتضی خضری: بالاخره حسین امیری از معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه کنار گذاشته شد. امیری در حالی تغییر کرد که به دلیل نبود معاون عمرانی و برنامه‌ریزی و توسعه بار فرمانداری را در چند ماه گذشته به دوش کشیده بود. این تغییر با صدای ممتد اعتراض همراهان دولت و دیگر گروه‌ها همراه بود ولی گوش استاندر بوشهر بدهکار نشد.

خورشید طلوع نکرده خبر حضور خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر برای تغییرات مدیریتی در گناوه شنیده شد. با شنیدن خبر تغییر حسین امیری بار دیگر همراهان دولت در گناوه برای آخرین تلاش دست به کار شدند اما خورشیدی از درب پشت فرمانداری گناوه خود را به جلسه شورای اداری رساند تا صدای اعتراض همراهان دولت را نشنود. در میان معترضین مرتضی سراجی هم حضور داشت. سراجی خواستار گفت‌گو در این زمینه بود اما فرار رو به جلوی خورشیدی نگذاشت این گفت‌گو انجام شود.

در جلسه معارفه، حسین امیری با ترک اتاق معاون سیاسی و اجتماعی به معاونت برنامه‌ریزی و توسعه رفت، حسام منصوری که تجربه‌ای ناموفق برای رسیدن به کرسی شهرداری گناوه را در گذشته‌ای نه‌چندان دور داشت اینبار با حمایت مرکزنشینان به عنوان معاون عمرانی فرمانداری گناوه معرفی شد. جای خالی حسین امیری را در اتاق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی دانیال اسفنداری پر کرد. دانیال اسفندیاری تا پیش از این بخشدار مرکزی بود.

در این جلسه مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد شکل حمایت از افراد است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین اظهار داشت: نیروهای جوان و کاردان خود را کنار نخواهیم گذاشت و شرایط پیشرفت را برای آنها مهیا خواهیم کرد.

در دومین جلسه شورای اداری سال ۹۷ اخطارهای دانایی رئیس اداره اطلاعات گناوه شنیدنی بود. دانایی با اشاره به وضعیت امرار معاش مردم گناوه و تجارت با کشورهای حوزه خلیج فارس گفت: در صورتی که نتوانیم مشکلات شغلی و معیشتی مردم این بندر را حل کنیم باید منتظر عواقب آن باشیم. نزدیک به ۱۵۰۰ شناور در این بندر با کشورهای همجوار تجارت می‌کنند که نیاز به حمایت دولت دارند و در بحث ایجاد اشتغال برای جوانان هم این شهر شرایط بحرانی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد آسیب‌های اجتماعی نباشیم.

حسین امیری که از معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی به معاونت برنامه ریزی و توسعه منتقل شده بود ضمن تشکر از تمامی افرادی که در این مدت با حوزه سیاسی و اجتماعی همکاری کردند، گفت: فضایی که سالاری استاندار سابق برای رشد جوانان به وجود آورد باعث شد تا جوانان زیادی در حوزه‌های مختلف رشد کنند که جای تقدیر دارد.

دانیال اسفندیاری از بخشدار مرکزی به اتاق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی نقل مکان کرد. اسفندیاری در جلسه معارفه خود اظهار کرد: سعی می‌کنم روند حرکتی در حوزه معاونت سیاسی اجتماعی را ادامه دهم و برنامه‌های این حوزه را تکمیل کنم.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *