امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

آغاز دور دوم فوتسال محلات گناوه در رده سنی جوانان

یاران سبز_ مرتضی خضری: مسابقات فوتسال محلات گناوه در رده سنی جوانان با صعود هشت تیم پی‌گیری شد. در گروه اول موعود و داماش صعود کردند. دو تیم چهار امتیازی بودند که موعود در ضربات پنالتی داماش را شکست داد و به عنوان تیم نخست راهی دور دوم شد. با اتمام باز‌های گروه دوم تک‌ستاره هر دو بازی خود را برد و به عنوان تیم نخست به مرحله دوم صعود کرد. حجت عرب‌زاده تیم خود را بدور از حواشی به مرحله دوم رساند. در این گروه موج و نوروزآباد یک امتیازی بودند و در نهایت موج به دلیل تفاضل گل بهتر صعود کرد. در گروه سوم صعود حرم و ضامن قطعی بود ولی دو تیم برای قرار گرفتن در صدر جدول رقابت کردند. ضامن با رهبری اسماعیل عرب‌زاده توانست تیم پرمهره حرم را ۴ بر ۳ مغلوب کند. هدایت حرم به عهده جمال جمالی بود. در گروه چهارم قرمزپوشان حرفی برای گفتن نداشتند و دو تیم ستاره امام حسن و جهان‌تیزرو صعود کردند. ستاره امام حسن در شب پایانی دور نخست ۵ بر صفر جهان‌تیزرو را شکست داد و به عنوان سرگروه صعود کرد. محمد امین صیادی در این دیدار هر کاری کرد نتوانست شاگردان خود را در روند بازی قرار دهد. هاشمی‌نژاد مربی ستاره امام حسن از روی ویلچر انگیزه لازم را به شاگردان خود داد تا به عنوان سرگروه صعود کنند.

در دور دوم داماش به دیدار تک ستاره می‌رود و ضامن هم جهان‌تیزرو را در مقابل دارد. حرم و ستاره امام حسن حساس‌ترین بازی این دور است و موج هم در این مرحله با موعود دیدار می‌کند.

در پایان دور نخست حمید فرهادی از ستاره امام حسن با ۷ گل پیشتاز گلزنان است. فرهادی در هر دو دیدار تیمش بهترین عملکرد را داشت. در ضامن کاظم فیصلی و احمدرضا یوسفی ۴ گله هستند. در میان چهار گله‌ها نام امیر قجر هم دیده می‌شود. سیدامیر حسین موسوی از حرم و رضا هام از جهان‌تیزرو با ۵ گل در مکان دوم قرار دارند. هام ۵ گله خود را در مقابل قرمزپوشان به ثمر رساند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *