امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

انسجام سربست را پیروز کرد/ داوری شکست بعثت را رنگ داد

یاران سبز_ مرتضی خضری: مسابقات فوتسال جام رمضان گناوه با انجام سه بازی پی‌گیری شد. در شب ششم این مسابقات و از گروه چهارم لیان و بعثت با قضاوت مسعود سالمی و خلیل فاضلی به دیدار هم رفتند. در این دیدار تیم یک‌دست لیان موفق به شکست ۵ بر ۱ بعثت شد. بعثت در دقایق پایانی و درست زمانی که با اشتباه فاضلی قاضی این دیدار گل سوم را دریافت کرد بازی را هم رها کرد تا شکست این تیم پررنگ شود. برای لیان عادل حسینی(۲ گل)، حمید عربزاده، سروش عبدویی و امین بهمنی گلزنی کردند و تنها گل بعثت را هم احمد غلامی به ثمر رساند. در این دیدار عملکرد فنی عادل حسینی و نیکی بهتر از دیگر بازیکنان بود.

دیدار دوم این شب را دو تیم موعود و پایگاه امام سجاد(ع) برگزار کردند. قضاوت این دیدار به عهده رضا دهقان و خلیل فاضلی بود. این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پایگاه امام سجاد در جریان بود ولی با اخراج یوسفی دروازه‌بان موعود کادر فنی این تیم حاضر به ادامه بازی نشد. امیریان مربی موعود نسبت به قضاوت فاضلی اعتراض داشت. این در حالی بود که محمد شرونی ناظر داوری عملکرد فاضلی را در اخراج یوسفی صحیح می‌دانست. گل‌های پایگاه امام سجاد را در این دیدار سید حسن موسوی و مجتبی غلامی به ثمر رساندند. غلامی بازیکن برتر این بازی بود. تنها گل موعود را هم علی زارعی به ثمر رساند. در این تیم هم علی‌رضا دشت‌کار عملکرد خوبی داشت.

مهم‌ترین دیدار گروه پنجم را دو تیم سربست و ساحل انجام دادند. انسجام تیمی سربست دلیل اصلی شکست ۴ بر صفر ساحل در این دیدار بود. در نیمه نخست دو گل از سعید عرب‌زاده و احمد شهابی سربست را پیش انداخت. در نیمه دوم ساحل با حملات مداوم خود سربست را وادار به عقب نشینی کرد اما دفاع منظم و سنگربان آماده سربست نگذاشت این تیم به گل برسد. در دقایق پایانی سربست دو بار دیگر توسط شهابی و مجید لیراوی به گل رسید. قضاوت این دیدار به عهده احمد و رضا دهقان بود. عیسی رزمی و رحیم عطایی هم هماهنگ بودند و هم پرتلاش اما در برابر صخره‌ای به‌نام سربست کاری از پیش نبردند.

با رای کمیته انضباطی مسابقات نتیجه نهایی دیدار موعود و پایگاه امام سجاد(ع) سه بر صفر به سود پایگاه اعلام شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *