امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اقتدار جم در بسکتبال نوجوانان استان بوشهر

یاران سبز_ مرتضی خضری: مسابقات بسکت‌بال نوجوانان استان بوشهر در سالن حوادث گناوه انجام شد. در این مسابقات تیم‌های پارس جنوبی جم، ساحل نشینان بوشهر، نویان دشتستان، گناوه، کنگان، دیلم حضور داشتند. این مسابقات با قهرمانی تیم پارس جنوبی جم به پایان رسید. دیدار پایانی این مسابقات را دو تیم پارس جنوبی جم و نویان دشتستان برگزار کردند که جم با اقتدار به قهرمانی رسید. گناوه هم در دیدار رده‌بندی کنگان را مغلوب کرد و عنوان سوم را به دست آورد.

در پارس جنوبی جم آرمین مظفری مرد همه کاره بود. در این تیم محمد کرم‌زاده هم بازی را کنترل کرد و هم تغذیه کننده خوبی برای بازیکنان پارس بود. جواد اعتماد هم در کار دفاعی بهترین عملکرد را داشت. مسعود امیریان سرمربی این تیم بود.

فریبرز پاپری سرمربی نویان دشتستان تلاش زیادی کرد تا شاگردان خود را پیروز آخرین بازی کند ولی در مقابل حریف قدرتمند جمی کاری از پیش نبرد.  علیرضا طلایی و آرمان کمالی در تیم برازجان بهترین عملکرد را داشتند.  طلایی شوت‌زن اول این تیم بود و کمالی هم در زیر حلقه خوب عمل کرد.

محمد نعمتی برای تیم گناوه هر چه در توان داشت گذاشت. نعمتی با تشکیل تیمی جدید بسکتبال گناوه را وارد رقابت درون شهری کرده است. در تیم گناوه محمدرضا گندمی چهره برتر بود.

حجت کبگانی رئیس هیات بسکتبال گناوه که به تازگی جای عبداله ولی‌زاده را گرفته است از برخورد تعدادی از پیشکسوتان بسکتبال گناوه گلایه داشت. کبگانی مدعی بود تعدادی از پیشکسوتان نگذاشتند تا بازیکنان جوان گناوه تیم گناوه را در این مسابقات همراهی کنند.

مراسم پایانی با حضور سیدعلی پاک‌نژاد فرماندار گناوه، دانیال اسفندیاری معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، اسکندر احمدی رئیس اداره آموزش و پرورش، رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان، محمد تولیده رئیس اداره محیط زیست گناوه و دیلم، رضا رضازاده رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر و پیشکسوتان بسکتبال استان و گناوه انجام شد.

با اتمام مسابقات از سعید شاه‌زری یکی از پیشکسوتان بسکتبال گناوه تجلیل شد.

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. ورزشکار پیشکسوت

    اقای کبگانی حق داره گلایه مند باشد. ورزش گناوه شده مافیایی. وقتی بجای عمادی … شده همه کاره ورزش دیگه نباید توقعی از پیشکسوتان هم داتش. گند زدن به ورزش گناوه. حرف خ… شده حرف عمادی. شما رسانه ها هم که عرضه ندارید موضوع را بشکافید و شفاف سازی کیند. از جمله خود شما آقای خضری که انتظار میره برای سالم سازی در ورزش گناوه مصاحبه هایی با افراد ورزشی بکنید و ازشون نطر بخواین در مورد وضعیت ورزش گناوه نظر بدن و حرفاشون را در سایتها پخش کنید. خ…. چکاره هست که عمادی بدون حرف اون آب هم میخوره.؟ پرا وضعیت ورزش شهرستان را بازگو نمیکنی بعوان یک خبرنگار که همه شما را بر عدالت نوشته هایتان میشناسند. به نظر شما ورزش ما جایگاهش کجاست؟ روز به روز بدتر میشویم با مدیریت فعلی عمادی و خ…. و هی شما بیشتر سکوت میکیند. تو که قلم در دست داری وقتی سکوت میکنی یعنی به کل ورزش خیانت کرده ای؟ به خودت بیا یکم جرات به خرج بده و برو در بین بزرگان و کاربلد های ورزش گناوه ازشون نظر خواهی کن در مورد وضعیت فعلی ورزش تا شاید مسولین صدا و نظرات آنها را ببیند و شرمشون بیاد و یه فکری برای وضعیت ورزش شهرستان از جمله مدیریت اداره ورزش بکنند. یک دهه هست که داریم روبه نابودی حرکت میکنیم با مدیرت ورزشی فعلی اما خ… و امثال اینها با نفوذشون نمیزارن تغییراتی صورت بگیرد چون با این نوع مدیریت خودشون نفوذ دارن و هر بلایی خواستند میتونند سر ورزش گناوه بیاورند. و تو باز هی سکوت کن و هیچی نگو. از تو بعیده تو که همواره دم از عدالت میزنیو قلم در دست داری و هیچی نمیگی. باز هم سکوت کن. خدا بزرگه

    پاسخ
    1. مرتضی خضری

      سلام ورزشکار پیشکسوت
      نظر شما را ثبت کردم
      به نظر شما جایگاه ما باید کجا باشد؟
      مشکل عمادی‌ست؟
      من شاهد تغییرات در چند هیات بودم که با خواست خود پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی به وجود آمد و آقای عمادی هم همکاری کرد تا تغییرات صورت بگیرد که یکی همین بسکت‌بال بود ولی باز هم مشکلات پا بر جا بود و اعتراض‌ها بیشتر شد.
      هر وقت دستور بدهید من هستم و مشکلات شما را که نمی‌شناسم انعکاس خواهم داد.

      پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *