امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

فشار و تهدید عضو شورای شهر بوشهر بر کادر فنی نوجوانان شاهین شهرداری

یاران سبز_ مرتضی خضری: شاهین بوشهر طی همین چند سال اخیر فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته است که برای مرگ هر تیمی یکی از آن نشیب‌ها کافی بود، اما ریشه‌های سخت و محکم این تیم نخشکید و هر بار به شکلی و با ترنمی جان گرفت.

این روزها شاهین در تمام رده‌ها عنوان‌دار است. تیم پرطرفدار بوشهری به کمک شورا و شهرداری بوشهر دارای ساختار قدرتمندی شده است و هر روز امیدوارتر از دیروز گام برمی‌دارد. نوجوانان این تیم هم مانند اکثر رده‌های آن در لیگ‌های کشوری حضور دارند. نوجوانان در بالاترین سطح فوتبال کشور می‌درخشد و در گروه سوم و جایی که تیم‌های مقتدر خوزستانی حضور دارند مکان دوم را به خود اختصاص داده است. حضور در چنین گروهی و قرارگرفتن در چنین مکانی گواه کاردانی کادر فنی شاهین است. شاهین شهرداری بوشهر در پنجمین هفته امید زیادی داشت تا نفت اهواز را هم شکست بدهد و با خیالی آسوده منتظر نیم فصل بماند اما قبل از انجام این بازی اتفاقاتی حادث شد تا شاهین شهرداری قبل از بازی بازنده باشد.

عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای شهر بوشهر که فرزندش در رده نوجوانان شاهین حضور دارد صبرش از نیمکت نشینی فرزند به سر آمد و قبل از انجام بازی به زمین بازی رفته و غرولند کنان فرزند را بدون اجازه کادر فنی از چمن خارج می‌کند. حرکت برزگرزاده شاید برای فردی که با فوتبال آشنایی چندانی ندارد حرکتی عادی جلوه کند ولی این شکل حرکات برای برهم زدن روحیه تیمی که در رده نوجوانان فعالیت می‌کند، کافی‌ست. برزگرزاده به حکم عضویت در شورای شهر بوشهر کادر فنی جوان این تیم را تهدید به اخراج کرده است. تهدیدی که صرفا جهت حضور فرزندش در ترکیب انجام شده است. برزگرزاده که در شورای شهر بوشهر قادر به انتخاب شهردار نیست حالا پای خود را در یک کفش کرده است تا شاهین را درس مدیریت بدهد. با این برخورد، فشار و تهدید آیا کادر فنی موفق نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر می‌تواند روند موفقیت خود را ادامه دهد؟

شاهین برای ادامه راه یک چشمش به شورای شهر بوشهر است آیا برزگرزاده به دلیل نیمکت نشینی فرزندش نگاه شهرداری و شورا را به شاهین تغییر خواهد داد؟ آیا این برخورد می‌تواند تیم‌داری شهرداری بوشهر را به پایان خط نزدیک کند؟

آیا کادر فنی نوجوانان شاهین حاشیه امنی برای ادامه راه خواهند داشت؟

پست های مرتبط

۳ نظر

  1. دوست

    لطفا زیاد شلوغش نکنید.پسر ایشان از دروازه بانان خوب فوتبال بوشهر هست که با درخواست باشگاه شاهین به این تیم پیوست. متاسفانه مربی کم تجربه این باشگاه نتوانسته مدیریت لازم بکار گیرد و با این کار هر دو دروازبان را از بین میبرد.

    پاسخ
  2. محمد

    ارشیا برزگریکی از بهترین دروازه بانان رده نوجوانان بوشهر هست و پدرش هم یکی از متعصبین به تیم شاهین این که صلاح دونسته بچش تو تیم باشه یا نه به خودش مربوطه ولی وصله تهدید و اخراج به ایشون نمی چسبه از این فرافکنی چه هدفی را دنبال می کنید جناب خضری که معلومه خودت بوشهری هم نیستی

    پاسخ
    1. مرتضی خضری

      سلام
      در مورد توانایی فرزند آقای برزگرزاده حرفی ندارم و کسی هم توانایی این نوجوان را زیر سئوال نبرده است.
      در مورد این‌که خود آقای برزگرزاده هم از حامیان شاهین بوشهر است حرفی نیست و کسی این تعصب را زیر سئوال نبرده است.
      و در مورد این‌که من بوشهری نیستم باز هم حرفی نیست.

      پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *