امروز: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

در جدول پرترافیک پرسپولیس گناوه از پیچ سختی گذشت

یاران سبز_ مرتضی خضری: در هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور پرسپولیس گناوه در خارج از گناوه میزبان استقلال رامشیر بود. دو تیم که هم‌چنان تحت تاثیر مسایل پیش آمده در فصل گذشته هستند نمی‌توانند در شهرهای خود میزبان باشند. پرسپولیس گناوه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود را با امتیاز کامل پشت سر گذاشت تا در جدول رده‌بندی تنها یک تیم را بالای خود ببیند. این بازی با نتیجه ۱ بر صفر به پایان رسید.

دو تیم نیمه نخست این دیدار را با احتیاط کامل سپری کردند. در این نیمه پرسپولیس فوتبال قابل قبولی ارایه نداد اما در خط دفاعی حبیب حبیب‌پور تمام نگاه‌ها را به سمت خود کشاند. بازیکن چپ پای پرسپولیس هر چند در راست به کار گرفته شد اما بهترین عملکرد را داشت.  با آغاز نیمه دوم و فرمان نادر جعفری‌منفرد برای بازی زمینی، پرسپولیس شرایط بهتری را تجربه کرد. در این بازی رضا احمدشاهی در میانه زمین پادشاهی کرد و تنها گل بازی هم با ضربه هوشمندانه این بازیکن به گل تبدیل شد.

افشین محمدی یک گام جلوتر از حبیب‌پور بود. محمدی و حبیب‌پور جناح راست پرسپولیس را تبدیل به نقطه قوت این تیم کردند. طراح پرسپولیس هم نامش محمود داری‌زاده است. داری‌زاده در این بازی خط حمله پرسپولیس را به خوبی تغذیه کرد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *