امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جهاد پرسپولیس برای سه امتیاز

یاران سبز_ مرتضی خضری: پرسپولیس گناوه بعد از دو تجربه تلخ این‌بار تجربه شیرین خود را شیرین به پایان رساند. نماینده گناوه که در مقابل شهرداری بندر عباس و خیبر خرم‌آباد بردهای خود را در دقایق پایانی با شکست عوض کرده بوn در گناوه روش خود را تغییر داد و جهاد نصر سیرجان صدرنشین گروه را ۲ بر صفر شکست داد.

در ورزشگاه شهید سراجی گناوه پرسپولیس با تکیه بر طراحی‌های خط میانی خود در نیمه اول دو بار به گل رسید. بازی خوب محمود داری‌زاده، احمدشاهی و حبیب حبیب‌پور  پرسپولیس را در خمله خطرناک کرد. اولین گل بازی در دقیقه ۳۰ رقم خورد. پاس در عمق داری‌زاده و فرار عباس مقدم‌کیا نماینده گناوه را به گل رساند. در ادامه برنامه‌های هجومی پرسپولیس این‌بار احمدشاهی پایه ریز گل بود. پاس این بازیکن را مقدم کیا تبدیل به گل دوم میزبان کرد تا ورزشگاه شهید سراجی منفجر شود. مقدم کیا یکی از بهترین‌های پرسپولیس در این دیدار بود.

نادر جعفری‌منفرد سرمربی پرسپولیس در نیمه دوم خط دفاعی خود را زیر ذره‌بین قرار داد تا نتیجه ایده‌ال هفته را حفظ کند. در نیمه دوم وقتی توپ‌های بلند مهمان آغاز شد تهمورثی هم به خط دفاعی آمد تا در هوا پرسپولیس سر زن‌تر از جهاد نصر شود. در خط دفاعی پرسپولیس عارف نصاری ، محمد سیاه، محمد پورشاکر و رضا بولیوند روز سخت اما موفقی را پشت سر گذاشتند.

رسول باجلوند در درون دروازه پرسپولیس روز سختی نداشت عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس در نیمه دوم باجلوند را در حاشیه امن قرار داده بود.

این بازی یک نکته تاریک هم داشت؛ درگیری شدید کلامی شیخ خدری با ناظر داوری و داوران تا جایی پیش رفت که تیم داوری قید قضاوت در نیمه دوم را زد اما میانجیگری افراد فوتبالی داوران را به ادامه کار ترغیب کرد. خدری در بین دو نیمه با ورود به اتاق داوران حملات غیرمتعارفی را به تیم داوری انجام داد. ناظر داوری به حمایت از داوران به رفتار خدری اعتراض کرد که این اعتراض هم با برخورد نماینده حوزه شمال استان در مجلس روبرو شد. به نظر می‌رسد ناظر داوری رفتار خدری را به فدراسیون نیز گزارش داده است.

پرسپولیس بهترین نتیجه این هفته را به دست آورد و با این پیروزی خود را به مکان چهارم رساند.

پست های مرتبط

۲ نظر

  1. محمد یوسفی

    انتخابات نزدیکه انجام حرکت های اینطوری کاملا طبیعیه. بعد هم پرسپولیس اکثر بردهاش تو خونه رو به همین روش ها میاره یا دعوا سوری با داور ها یا فرستادن جیمی جامپ تو زمین و از قبیل چنین کارهای ضد فوتبال و در اخر ممنون از اقای خضری که حقایق رو انعکاس می دهید .

    پاسخ
    1. مرتضی خضری

      سلام آقای یوسفی
      در مورد موضوع آقای خدری حرفی ندارم ولی در مورد پرسپولیس انصافا امسال تیم خوبی بسته شده و فوتبالش هم متفاوت است.

      پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *