امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

راه‌روِ جهنمی

یاران سبز_ مرتضی خضری: پرسپولیس گناوه در سه هفته نخست نیم فصل اول لیگ دسته دوم کشور صاحب هفت امتیاز بود. شش امتیاز نیم فصل اول در خارج از خانه به دست آمد تا همه به آینده این تیم در لیگ امیدوار باشند.پرسپولیس در نیم فصل اول تا مکان دوم جدول خود را بالا کشید ولی به مرور جایگاه خود را از دست داد. در نیم فصل دوم پرسپولیس ضعیف‌ترین نتایج را داشته است.

نماینده گناوه در سه هفته نخست نیم فصل دوم تنها یک امتیاز دارد. این تیم در پانزدهمین هفته میزبان نفت و گاز گچساران بود. پرسپولیس در یکی از بدترین بازی‌ها خوش شانس بود که یک امتیاز به دست آورد. بازی پرسپولیس و نفت و گاز بدون گل به پایان رسید ولی در پایان باز هم دسته گل به آب داده شد.

این بازی هم پایان ناخوشایندی داشت. پرسپولیس بیش از دو دهه در لیگ‌های کشوری‌ست ولی تحرکات عجیب و غریب این تیم در لیگ دسته سوم سال گذشته و امسال قابل درک نیست. جنگ و گریز دامنه‌دار این تیم در مقابل استقلال رامشیر تا جایی پیش رفت که تعدادی تماشاگر درب ورودی استادیوم با بازیکنان رامشیر تسویه حساب کردند. تسویه حسابی که حسابی صدایش در آمد و توجه خیلی‌ها به پشت پرده آن جلب شد.

امسال در راه‌رو رختکن‌ها اتفاقات شکل می‌گیرد. در پایان بازی پرسپولیس گناوه و نفت و گاز گچساران جایی که بازیکنان باید راهی رختکن شوند درگیری شدیدی به وجود آمد که از چشم داوود رفعتی رئیس دپارتمان داوری کشور دور نماند. در این درگیری پزشک‌یار نفت و گاز صدمه دید.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *