امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

شکست خانگی و مردی که بی‌صدا شکست

یاران سبز -مرتضی خضری: پرسپولیس گناوه در روزی که نباید می‌باخت، باخت. شکست ۲ بر ۱ پرسپولیس گناوه در مقابل شهرداری فومن صدمات زیادی بر پیکره پرسپولیس در لیگ دسته دوم کشور وارد کرد. پرسپولیس در روزی که بهترین نمایش فوتبال را داشت، بدترین نتیجه را به دست آورد. شاگردان نادر جعفری منفرد در طول نود دقیقه بازی را در کنترل داشتند اما دو اشتباه، دو گل را در پی داشت تا اولین شکست خانگی پرسپولیس ثبت شود.

در کنار این شکست اتفاقاتی شکل گرفت که در صورت ادامه می‌تواند آینده پرسپولیس را هم با خطر روبرو کند. شیخ خدری نماینده حوزه شمال استان بوشهر در مجلس مانند هفته‌های پیش تماشاگر بازی بود. شیخ در این بازی هم از کنترل خارج شد. نماینده این‌بار در راهرو عرصه را بر داوران تنگ کرد. در این بازی در اتاق داوران قفل بود ولی داوران در راهرو در رو نداشتند و توسط شیخ محاکمه شدند. شیخ با به‌کار بردن کلماتی مانند «داور شرط‌بندی» و «اگر گذاشتم داوری کنی عمامه را زمین می‌زنم» داوران را در آغاز نیمه دوم با فشار روانی روانه زمین کرد.

در پایان بازی هم آتش‌بازی شیخ ادامه داشت. شیخ خدری وقتی کار را به جاهای باریک کشاند که در مقابل نادر جعفری‌منفرد قرار گرفت. مرد محبوب پرسپولیس که طی سالیان دراز قسمت عمده‌ی مشکلات پرسپولیس را بر شانه کشیده است در مقابل تاخت تازهای شیخ سکوت کرد تا اوضاع از این که هست، بدتر نشود. سرخ‌ترین پرسپولیسیِ گناوه امروز بی صدا شکست.

شیخ در زمان خروج از ورزشگاه هم دست بردار نبود و رو به تماشاگران، گفت: رو به کس و ناکس زدم و دو میلیارد تومان هزینه کردم. بازیکنی خریده‌اند که توان پاس دادن ندارد.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *