امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شکست خانگی پرسپولیس و ترکش‌های ویران کننده

یاران سبز_ مرتضی خضری: پرسپولیس گناوه در نیم فصل دوم روزهای سختی را گذرانده است و چند هفته سخت‌تر را پیش رو دارد. پرسپولیس در هفته شانزدهم میزبان شهدای بابلسر بود؛ تیمی که با ۱۶ امتیاز دو پله پایین‌تر از پرسپولیس قرار داشت. گناوه در این دیدار هم امتیازی کسب نکرد تا رنگ بحران را ببیند. این دیدار یک بر صفر به سود بابلسر به اتمام رسید.

پرسپولیس در نیمه نخست خط دفاعی پر اشتباهی داشت تا جایی که باجلوند در درون دروازه مجبور به واکنش‌های دور از انتظار شد. در نیمه نخست تنها یک بار توپ عباس مقدم‌کیا تیرک دروازه بابلسر را لرزاند. در نیمه دوم میزبان با تمام قدرت حمله کرد و تا ۱۵ دقیقه نفس شهدای بابلسر را حبس کرده بود اما به مرور تعادل بر بازی حاکم شد و در دقایق پایانی باز هم موقعیت‌های گلزنی میهمان بود که دیده می‌شد. در این نیمه هم محمود داری‌زاده از روی ضربه آزاد مستقیم تیرک دروازه میهمان را لرزاند.

در پایان بازی نادر جعفری‌منفرد سرمربی پرسپولیس در مقابل تماشاگران قرار گرفت تا به سوالات تماشاگران پاسخ بدهد. جعفری‌منفرد در مقابل تماشاگران، گفت: تمام پولی که به پرسپولیس کمک شده است ۵۰۰ میلیون تومان است و با این پول نمی‌شود به دنبال نتایج بهتر بود. سرمربی پرسپولیس در مقابل انتقاد تماشاگران به کادر فنی نیز تنها به کلمه خداحافظی بسنده کرد.

جعفری‌منفرد با بیان هزینه پرسپولیس به گفته‌های شیخ خدری در بازی گذشته پاسخ داد. خدری در بازی گذشته در مقابل تماشاگران به رقم ۲ میلیارد تومان هزینه پرسپولیس اشاره داشت. رقمی که پرسپولیس را زیر سوال برد.

نادر جعفری‌منفرد در رختکن هم با بازیکنان خداحافظی کرد. تاثیر جعفری‌منفرد بر برقراری پرسپولیس انکار ناپذیر است و در صورت کنار کشیدن پرسپولیس تاوان سنگینی را پرداخت خواهد کرد.

خداداد سرداری از پرسپولیسی‌های دو آتشه است. سرداری با وجود بیماری شدید هم‌چنان در کنار پرسپولیس است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *