امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بازی نیمه تمام در انتظار رای کمیته انضباطی

یاران سبز_ مرتضی خضری: پرسپولیس گناوه در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور باز هم در خانه باخت. این باخت هم مانند اکثر بازی‌های پرسپولیس با حواشی خاص خود همراه بود. پرسپولیس که میزبان پاس همدان بود در همان نیمه نخست دو گل دریافت کرد تا توازن روحی تیمی که در نیم فصل دوم بدترین نتایج سال‌های اخیر خود را تجربه می‌کند بهم بریزد. در نیمه دوم وقتی داور خطای دروازه‌بان پرسپولیس را اعلام کرد با اعتراض شدید کادر فنی پرسپولیس روبرو شد. این اعتراض تا جایی پیش رفت که نادر جعفری‌منفرد تیم خود را برای خروج از زمین آماده کرد. هنوز وضعیت عادی نشده بود که داور تصمیم به ترک زمین گرفت. قاضی اصفهانی این دیدار در هنگام خروج از زمین مورد حمله یکی از داوران پیش‌کسوت گناوه قرار گرفت. این حمله باعث شد تا داور بازی را ادامه ندهد. این بازی نیمه تمام ماند و باید منتظر رای کمیته انضباطی بود.

در نیمه دوم سرمربی پرسپولیس گناوه هم با یکی از تماشاگران سکوی هیرونی۱ درگیری زبانی داشت. جعفری‌منفرد وقتی رو به سکو  گفت در گناوه بازیکن نداریم، یکی از تماشاگران پاسخ داد داریم، همین پاسخ کوتاه با عکس‌العمل تند جعفری‌منفرد روبرو شد.

تا پایان لیگ دسته دوم فوتبال کشور پرسپولیس گناوه دو بار دیگر باید به میدان برود. نماینده گناوه در گناوه به دیدار خیبر خرم‌آباد خواهد رفت و در آخرین هفته میهمان آرمان گهر سیرجان است. پرسپولیس در مقابل خیبر نیاز مبرمی به امتیاز دارد.

۱- هیرون همان جنوب است. در دهستان‌های حیات‌داوود و لیراوی جنوب را هیرون می‌گویند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *