امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

همراه با موسیقی در گناوه

یاران سبز_ مرتضی خضری: اکبر یوسف‌زاده از هنرمندانی‌ست که بدون حاشیه و با علاقه‌ای شدید در موسیقی به پیش می‌رود. این هنرمند در سال ۹۲ اولین کنسرت خود را با همراهی سیدعلی موسوی انجام داد و سپس در بهمن ۹۵ دومین کنسرت خود را اجرا کرد. یوسف‌زاده ۲۳ اسفند همراه با گروهی از هنرمندان کنسرتی را اجرا خواهد کرد که دیدنش خالی از لطف نیست. این کنسرت تجربه چهار سال کار منظم و دقیق یوسف‌زاده است.

در این کنسرت یوسف‌زاده از اشعار شاعران گناوه نیز استفاده کرده است. «بیو بارون» اثر ماندگار ایرج شمسی‌زاده با موسیقی و صدای اکوان شنیدنی‌ست. «اوریشم» محمدجواد جعفری همت، «بند بندر» و «با من باش» از حامد غلامعلی‌زاده هم در در این کنسرت شنیده خواهند شد. حامد ربانی هم با شعر «جاذبه» در این کنسرت حضور دارد.  علی جعفری‌ هم «باور نمی‌کنی» را به اکوان رساند تا در این کنسرت خوانده شود. در این کنسرت امید موید هم با چهار ترانه دارد.

در این کنسرت درامز را آرمین ضرابی می‌نوازد و گیتار نایلون در دست مهدی شکاری‌ست. کورش قناعتیان با گیتار الکترونیک و احسان مهریاری با پرکاشن این گروه را همراهی می‌کنند. پیانو زیر انگشتان آرش منور صادی‌ست و نی‌انبان حسین رئیسی آخرین نت‌های نی را به گوش می‌رساند.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *