امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سورنا با دفاع برد/ ضامن با حمله/ پارسه محمدصالحی دیر ولی خوب عمل کرد

یاران سبز_ مرتضی خضری: در هفتمین شب از مسابقات فوتسال یاران سبز یادواره زنده‌یاد حسین جلال‌پور و حسین مزارعی چهار بازی در سالن نفت گناوه انجام شد.

در اولین بازی پارسه محمدصالحی با نتیجه ۵ بر ۳ نخلستان را شکست داد. در ابتدای این بازی پارسه با گل سجاد محمدزاده پیش افتاد  اما با دریافت سه گل شرایط بازی بهم خورد. بازی خوب و گل‌های زیبای احمد عبدامامی پیروزی پارسه را به دنبال داشت. نخلستان گل دریافتی را خیلی زود با ضربه محمود قلنه جبران کرد و سپس با دو گلی که هادی پرور و اسحاق خلفی به ثمر رساندند فاصله را بیشتر کرد ولی ضربات پرقدرت احمد عبدامامی سه بار به گل نشت و دو بار هم سجاد محمدزاده موفق به گلزنی شد تا محمدصالحی به سه امتیاز برسد.

در نخلستان سرعت اسحاق خلفی بارها بازیکنان پارسه را وادار به خطا کرد. خلفی بهترین بازیکن نخلستان بود.

مهدی پناهی یک بار علی‌رضا جعفر ابراهیمی را با کارت زرد جریمه کرد و بار دوم هم سجاد محمدزاده را کارت داد اما هر دو کارت به نام محمدزاده ثبت شده بود که با دخالت هیات برگزار کننده موضوع حل شد.

علی مرادی سرمربی نخلستان بود و پارسه هم با فریادهای حسین داوودی حرکت می‌کرد.

ضامن در گروه سوم کار سختی دارد. این تیم در هفته اول مغلوب معراج شد و حالا باید برای صعود هر دو حریف خود را شکست دهد. در شب هفتم ضامن موفق به شکست ۸ بر ۲ جوانان پایگاه امام سجاد شد اما کار سخت این تیم در مقابل سورنا رقم خواهد خورد. در این بازی پای مصطفی خلیلیان به گل باز شد و سه بار موفق به گلزنی شد. احسان بهروزی(۲ گل)، علی خلیلیان، محمود خدری و حمید دهقان گلزنان ضامن در این دیدار بودند. برای جوانان پایگاه هم محمد گاوداری و حسین خدری گلزنی کردند.مصطفی خلیلیان چهره برتر این بازی بود.

ابراهیم مرادی سرمربی ضامن یکی از آرام‌ترین مربیان مسابقات است. محمدرضا حبیبی هم کوچ جوانان پایگاه را انجام می‌داد.

داماش هم از شکست خوردگان هفته نخست بود. این تیم برای داشتن امید محکوم به شکست یاران محمد بود که موفق شد. این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به سود داماش خاتمه یافت. در این بازی هر چند طاهری سرمربی یاران محمد با اخلاق نشان داد اما چند بازیکن این تیم تلاش زیادی برای بر هم زدن نظم بازی کردند. برای داماش جواد عظیمی دو بار موفق به گلزنی شد و محمد پورسلیم و صادق بویراتی هم دو گل دیگر داماش را به ثمر رساندند. در یاران محمد هم میلاد خواجه‌پور و حسین بهروزی گلزنی کردند.

در داماش علی حیدری خوب بود و محمدرضا خدری هم علی‌رغم اضافه وزن در درون دروازه بدون اشتباه کار کرد.

رضا قاسمی بازیکن یاران محمد در جریان بازی پیراهن خود را از تن بیرون کرد و کارت زرد دوم را دریافت کرد.

آخرین بازی این شب را دو تیم سورنا و معراج انجام دادند. سورنا برای ماندن در جدول و حفظ دروازه خود روش کاملا دفاعی را در پیش گرفت و با همین روش پیروز میدان شد. تک گل این بازی را محسن حیدری به ثمر رساند. در گروه سوم رقابت برای صعود بین سه تیم معراج، سورنا و ضامن است.

حسین کارگر یک موقعیت را از تیم خود گرفت تا با رفتاری جوانمردانه داور را متوجه مصدومیت بازیکن معراج کند.

در معراج حسین ملک‌زاده بهترین بود و در سورنا هم علی‌رضا جمالی در درون دروازه هیچ اشتباهی نکرد تا تیمش برنده یکی از بازی‌های حساس مسابقات شود.

مربی سورنا اکبر محمدزاده است ولی حرص و جوش مرتضی گاوداری دیدنی بود. در معراج هم ایوب محمدی حاکم است.

رضا دهقان، محمدحسن ملک‌زاده، احسان آزموده، احمد دهقان و مهدی پناهی داوران شب هفتم بودند.

 

 

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *