امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کیانی پیشتاز، عبدامامی شگفتی‌ساز

یاران سبز_ مرتضی خضری: مسابقات فوتسال یاران سبز یادواره زنده‌یاد حسین جلال‌پور و حسین مزارعی یازدهمین شب خود را هم پشت سر گذاشت. در سالن نفت گناوه ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه رقابت دارند.

در جدول گلزنان این مسابقات عباس کیانی کاپیتان یاران محمود در پایان بازی دوم تیمش با ۶ گل در صدر جدول است. در جدول گلزنان دو بازیکن پنج گله هم وجود دارد. احمد عبدامامی در پارسه محمدصالحی خوب گل می‌زند. شوت‌های سنگین و دقیق این بازیکن پنج بار به بار نشسته است. اسماعیل عباسی بهترین گلزن پرسپولیس است. عباسی هم ۵ گل زده است.

مسعود سالمی و عباس پهلوان‌زاده از باتجربه های این مسابقات هستند. این دو در یامهدی خوب گل می‌زنند. هر دو بازیکن با ۴ گل در جایگاه سوم جدول گلزنان قرار دارند. میلاد ابراهیم‌زاده برای هما تنها یک بار به میدان رفته است اما در همین یک بازی هم ۴ گل به ثمر رسانده است. در میان چهار گله‌ها نام حسین رستمی از لیان و احمد خرمی از پدیده«الف» هم دیده می‌شود.

شش بازیکن سه گله هم در جدول وجود دارد. سیدمجتبی حسینی تیمش سه گل زده است و هر سه گل به نام حسینی ثبت است. حسینی بهترین گلزن پسران جنوب است. مصطفی خلیلیان گلزن خوبی‌ست ولی در این مسابقات هنوز از عدد ۳ نگذشته است. خلیلیان در ضامن شرایط سختی دارد. جزیره عملا از گردونه مسابقات خارج شده است اما نام حسن حسنی در میان ۳ گله‌هاست. عادل حسینی بعد از حسین رستمی بهترین گلزن لیان است. حسینی هم در ردیف بازیکنان سه گل است. محسن قنواتی و گل‌های حساسش باعث شده است تا سربست امیدوار به صعود باشد. قنواتی تنها مرد سه گله سربست است. اکباتان هم باید تلاش زیادی کند تا موفق به صعود شود. نام بهترین گلزن این تیم سجاد بشیرزاده است. بشیرزاده در خط دفاع اکباتان است اما با ۳ گل بهترین گلزن این تیم است.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *