امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

توپ‌خانه محمد کیهان‌پور و صدرنشسنی برازجان

یاران سبز_ مرتضی خضری:در هفته ششم لیگ برتر جوانان استان بوشهر بهترین نتیجه را کارگر به دست آورد. شکست دو بر صفر امید گناوه کار سختی بود که شاگردان مصطفی مغدانی با گل‌های محمدحسین جمالی و هادی قربانی انجام دادند.

پارس برازجان ۳ بر ۱ ملوان را شکست داد. محمد کیهان‌پور ستاره بی‌چون و چرای پارس دو گل زد و مبین رنجبری هم گل سوم را به ثمر رساند. تنها گل ملوان، حاصل ضربه سر امیرحسین فروغی بود.

فجر بوشهر با گلی که پارسا پوپ به ثمر رساند یک بر صفر میداف کنگان را شکست داد. دو تیم کنگانی در جدول شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند.

ایرانجوان بوشهر برای ماندن در کورس با تک گل شهاب‌الدین امینی از ابوذر کنگان گذشت.

در این هفته شاهین دیلم میزبان  پارس جنوبی جم بود. دیداری که بدون گل به اتمام رسید. در پایان این بازی مرتضی نورافکن گفت: داورها قانون را نمی‌دانند. داوری‌ها چنان ضعیف است که اعصاب و روان تیم‌ها را بهم می‌ریزد. شما وقتی می‌بینی داور دانش داوری ندارد و با قوانین داوری آشنا نیست و هر آن امکان دارد با اشتباه داور ورق برگردد قدرت تجزیه و تحلیل تیم را هم از دست می‌دهید. باید چهار چشمی مواظب داور باشی. به نظر می‌رسد هدف برگزار کنندگان فقط اتمام مسابقات است.

خلیج فارس پنبه ریز در این هفته موفق به شکست ۲ بر ۱  شاهین اهرم شد. محمد زارع و ابوالفضل احمدی وند گل‌های پنبه ریز را به ثمر رساندند و تنها گل شاهین را هم علی احمدی به ثمر رساند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *