امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

گسترش ستادهای رئیسی و سکوت محض رقبا

یاران سبز_ مرتضی خضری: از ستادهای جدید رئیسی رونمایی شد. با افراشته شدن بنرهای ستادهای مرد میدان، جبهه در امتداد مقاومت، ایران توانا، فرزندان انقلاب، مهر و ماه، تجار و بازرگانان جنوب کشور، حمل و نقل دریایی، صلح و شاهد و ایثارگران تعداد ستادهای رئیسی در گناوه به عدد ۲۵ رسید. این حجم از بنر و ستاد در تاریخ انتخابات ایران بی سابقه بوده است.

مختار شرونی عضو شورای پنجم شهر گناوه و کاندیدای ششمین دوره شورا، ستاد استانی صلح را در دست دارد. شرونی برای ستاد شهرستانی خود سعید زنگنه را انتخاب کرده است. زنگنه نگاهی اصلاح‌طلب دارد و به حزب اعتماد ملی در گناوه نزدیک است.

کلید ستاد استانی جبهه در امتداد مقاومت به دست مختار لیراوی سپرده شده است و لیراوی هم حکم محمد بهمنی را برای ستاد گناوه امضا کرده است. بهمنی از پاسداران بازنشسته است.

محمود پورداود از فعالان اصلی ستاد رئیس در گناوه است. پورداوود دو ستاد داشت و حالا حکم ستادهای ایران توانا، فرزندان انقلاب و مهر و ماه را هم گرفته است.

ستاد تجار و بازرگانان جنوب کشور در دست حمزه بویراتی‌ست. بویراتی از افراد فعال در انتخابات است و در انتخابات مجلس با ستاد افراشته همکاری داشت. بویراتی ستاد گناوه را به سیدغلامحسین موسوی سپرده است. موسوی هم از پاسداران بازنشسته است.

سیدعلی گمارونی پا را از استان فراتر گذاشته و مسئولیت ستاد حمل و نقل دریایی کشور را به عهده دارد. گمارونی چند سالی‌ست تعاونی لنجداران گناوه را اداره می‌کند. ستاد شهرستانی حمل و نقل دریایی به کرم عبدالهی رسیده است.

فالح ناصری‌پوران فرزند شهید است و پرچم ستاد شاهد و ایثارگران را بالا برده است. فالح ناصری‌پوران از مربیان موفق فوتبال است که با تیم ملی کم‌بینایان به عناوین مختلف آسیایی و جهانی رسیده است.

در کنار ستادهای متعدد رئیسی چند بنر از محسن رضایی با مشت گره کرده دیده می‌شود. مشخص نیست رضایی این مشت را برای دهان چه کسانی گره کرده است. آیا این ستادها می‌توانند رئیسی را در گناوه برنده انتخابات کنند. در گناوه خبری از همتی نیست، مهرعلیزاده هیچ نشانی ندارد، مهرعلی‌زاده در سال ۸۲ جهت بازید از اماکن ورزشی به گناوه آمد. زاکانی را با سخنرانی‌های سال ۸۸ در گناوه می‌شناسیم. محسن رضایی بارها به گناوه آمده است اما اینبار در گناوه تنها چند بنر دارد و دیگر هیچ. سعید جلیلی و قاضی‌زاده هاشمی هم فقط کاندیدا هستند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *