امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

میدان امام گناوه در قرق ستادهای رئیسی

❇️ یاران سبز- مرتضی خضری: میدان امام گناوه هر شب با صندلی تزیین می‌شود اما خبری از شور انتخابات نیست. در این دوره ستادهای رئیسی حرف اول و آخر را می‌زنند. در میدان امام گناوه ستادهای رئیسی بنرهای خود را بالا کشیده‌اند.
ستاد مرکزی در دست ضرغام مردانی‌ست. با حکم مردانی ۱۶ ستاد دیگر هم در گناوه فعال شده است البته هنوز چهار ستاد در دست مردانی‌ست. مردانی در دولت دهم به پست‌های معاون سیاسی و بخشدار مرکزی در گناوه رسید.

ستاد ائتلاف دو قدم با ستاد مرکزی فاصله دارد و حسن خرم آبادی فرمانده سال‌های نه‌چندان دور سپاه انصارالحسین گناوه این ستاد را هدایت می‌کند.

ستاد وحدت و ستاد کار و کرامت هم در نزدیکی دیگر ستادهای رئیسی به پا شده است. مختار لیراوى بنرهای این ستاد را بالا کشیده است.

ستاد شانا به دست رمضان یاسره افتاده است. یاسره از جمله افرادی است که اولین بار در سال ۸۴ ستاد احمدی‌نژاد را در گناوه برپا کرد.

کرکره ستاد دریادلان را عباس لیراوی بالا کشیده است.

حبیب بحرپیما در دوره گذشته ریاست ستاد مردمی رئیسی را در دست داشت. بحرپیما از رزمندگان دفاع مقدس است و در این دوره مسئولیت دو ستاد را به عهده دارد. ستاد ایران ما و ستاد خیزش مردمی در دست حبیب بحرپیماست.

ستاد سمر به حسین امیریان رسیده است.امیریان در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت داشت و بیش از ۲ هزار رای آورد.

ستاد روحانیون را حجت‌الاسلام علی عابدی و مصطفی آشناگر هدایت می‌کنند.

خداکرم خدری عضو دومین و سومین دوره شورای شهر گناوه در این دوره پا به ستادهای رئیسی‌ گذاشته است. مسئولیت ستاد سحر با خدری‌ست.

ایران قوی هم در لیست ستادهای رئیسی‌ست. ستاد ایران قوی در دست محمد عرب زاده قرار دارد. سیدعلی اکبر تقویان در کنار ستاد عدالت طلبان ایران اسلامی ایستاده است. تقویان مسئول دفتر خدمات الکترونیک قضایی ست.

مسلم پولادی با حکم ستاد مردمی یاور محرومین فعالیت خود را شروع کرده است.

محمود پورداود از بخشداران دولت احمدی‌نژاد بود. پورداود ستاد عدالت و کرامت رئیسی را می‌چرخاند. ستاد رویش اقتدار در دست سیدحسن موسوی ست. موسوی از جمله جوانان فعالی‌ست که با شناسنامه انقلابی عمل می‌کند.
رویش مدام ستادها با نادیده گرفتن و حذف عده‌ای اعتراض‌هایی را هم به همراه داشته است و به همین دلیل عده‌ای راهی تهران شده‌اند تا ستادهای جدید به پا شود.
رئیسی با تشکیل ستادهای مختلف سعی کرده است اکثر نیروهای اصول‌گرا را به دور خود جمع کند اما این تجمع در نهایت می‌تواند آغاز شکاف هم باشد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *