امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پاس گناوه به اولین امتیاز رسید

یاران سبز_ مرتضی خضری: هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با انجام یک بازی آغاز شد. پاس گناوه میزبان سپاهان سمنان بود اما در روزی که میزبان بود، باز هم میهمان بود. این بازی به دلیل نواقصات ورزشگاه شهدای خلیج فارس گناوه در ورزشگاه گردشگری بوشهر انجام شد و با پیروزی پاس در ضربات پنالتی به پایان رسید.

بازی با نتیجه ۴ بر ۴ به اتمام رسید و در وقت‌ تلف شده هم نتیجه تغییری نرد تا برای تک امتیاز بازی دو تیم به ضربات پنالتی بروند. در ضربات پنالتی پاس ۵ بر ۴ به برتری رسید.

در نیمه نخست این دیدار و در همان ثانیه‌های نخست امیر خزایی سپاهان را پیش انداخت. پاس با ضربه محمود مسعودی‌نیا نتیجه را برابر کرد. در نیمه نخست باز هم سپاهان بود که ابتدا به گل رسید؛ ضربه اسحاق مطهری‌نژاد منجر به گل دوم میهمان شد. قبل از سوت پایان نیمه نخست سالم قائدی نتیجه را برابر کرد.

نیمه دوم هم دو گل داشت. ابتدا جعفر غلامی برای پاس گلزنی کرد و سپس علی حامدی گل سپاهان را به ثمر رساند. در تایم پایانی گل مهدی تندسر تا ثانیه‌های پایانی پا بر جا بود اما یک کرنر و ضربه مطهری‌نژاد تعادل را در نتیجه برقرار کرد.

در ضربات پنالتی یک ضربه گل نشد تا تک امتیاز بازی به پاس گناوه برسد.

مهدی شریفی سرمربی سپاهان سمنان با اشاره به گرمای شدید هوا، گفت: بازی خوب بود ولی هوای دم کرده و گرم اجازه نداد برنامه‌های خود را انجام بدهیم. شریفی اظهار داشت: رختکن کولر نداشت و شرایط برای ما که میهمان بودیم خوب نبود. البته می‌دانم که گناوه هم در این بازی میزبان نبود و در بوشهر بازی برگزار شد.

محمد جامعی مربی پاس گناوه که تیمش اولین امتیاز را در دومین بازی کسب کرده است در پایان بازی اظهار داشت: شکل بازی خوب بود و توانستیم برای کنترل بازی تصمیم گیری کنیم اما در بعضی مواقع بازیکنان غافل شدن و صدمه دیدیم. دو هفته فرصت داریم و از فردا برای  برای بازی‌های آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *