امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تغییر و تحولات اساسی در داوری شهرستان گناوه

❇️ یاران سبز_محمداحمدزاده: وقتی داوران گناوه پیر شدند و نسل جدید از راه نرسید، قضاوت‌ها هم سخت و پر ایراد شد. نیاز به خانه تکانی بود و با آمدن صادق عبدالهی، کمیته داوران هم متحول شد. محمد شرونی مسئولیت کمیته داوران را پذیرفت و با برگزاری کلاس‌های داوری و توجیهی، تعداد داوران گناوه را به حد نصابی مطلوب رساند.
با ورود داوران جدید اشتباهات زیاد شد اما خیلی زود این چالش به پایان رسید. محمد شرونی رئیس کمیته داوران شهرستان گناوه، در گفت‌و‌گویی کوتاه، برنامه‌ها و تغییر و تحولات صورت گرفته را بهترین مسیر برای کیفیت و کمیت داوری گناوه دانست و گفت: در انتهای سال ۹۸ با تغییر در هیات فوتبال، کمیته داوری هم تغییر کرد و ما بنا را بر انجام برنامه‌های آموزشی و جذب نیروی علاقمند به داوری کردیم و وضعیت داوری شهرستان رو به بهبودی رفت.

شرونی ادامه داد: شرایط حاکم کرونایی کار را سخت کرده بود اما توانستیم سه دوره کلاس داوری در شهرستان برگزار کنیم ( دو کلاس درجه سه و یک کلاس توجیهی) این در حالیست که در ۶ سال گذشته کلاسی در شهرستان برگزار نشده بود و متاسفانه تعداد داوران به انگشتان یک دست هم نمی‌رسید. از دل این کلاس‌ها که برگزار شد ۳۰ جوان علاقمند و با استعداد به مجموعه داوری ما اضاف شده است.
تمام تلاش خود را می‌کنیم از نظر علمی و آمادگی جسمانی داوران را در بالاترین سطح نگه داریم.

مسئول کمیته داوران اظهار داشت: قصد دارم از داوران جوان در مسابقات باشگاه‌های گناوه استفاده کنم و این امر میسر نمی‌شود مگر با همکاری تیم ها، مربیان، بازیکنان و امیدوارم آنها سعه صدر داشته باشند و با مجموعه داوری شهرستان همکاری لازم را داشته باشند. داوران با استعدادی در این مجموعه حضور دارند که می‌توانند پله های ترقی را طی کنند و به رده‌های بالاتر برسند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *